Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

گریم عجیب و زنانه دو بازیگر در مجموعه تلویزیونی/ تسلیت هنرمندان به سحر ولدبیگی/ تعجب آقای بازیگر از سن وسال خودش

علیرضا معتمدی نویسنده و فیلمساز پستی در خصوص حمله به فلسطین اشغالی منتشر کرد و نوشت: 

این‌جا فلسطین است، همین امروز. صهیونیست‌ها که خانه‌ها و مغازه‌ها و محله‌ها و عبادتگاه‌های فلسطینیان مسلمان و مسیحی را به آتش کشیده‌اند و هزاران نفر را در همین چند روز از خانه‌های‌شان بیرون کرده‌اند و ده‌ها انسان بی‌گناه از جمله تعداد زیادی کودک را قتل‌عام کرده‌اند این‌جا در این تصویر پشت دیوارهای امن مقابل جهانی که در حال سوزاندن و ویرانی و اشغال آن هستند جشن گرفته‌اند.

این بلایی‌ست که رژیم نژادپرست و جنایتکار اسرائیل بر سر خاورمیانه آورده‌ است. اسرائیل لکه‌ی ننگ دنیای مدرن است، همان‌طور که هیتلر لکه‌ی ننگ‌ پاک‌نشدنی دنیای معاصر بود. شرم بر دنیای غرب و سازمان‌های بین‌المللی و استانداردهای دوگانه‌شان. شرم بر دولتمردان آمریکایی حامی اسرائیل.

من تا همین چند وقت پیش بیهوده معتقد بودم که باید واقعیت موجود اسرائیل را به رسمیت شناخت تا بتوان در کنارش شرایط تشکیل کشور مستقل فلسطین را فراهم کرد اما مدتی‌ست نظرم تغییر کرده و به این نتیجه رسیده‌ام که این غده‌ی متعفن سرطانی باید از تن رنجور خاورمیانه بیرون کشیده شود. ما این را به آیندگان مدیونیم که جهانی را به آن‌ها تحویل دهیم که نه هیتلری در آن وجود داشته باشد و نه اسرائیلی.

جواد رضویان بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت پدر سحر ولدبیگی را تسلیت گفت.

افشین زی‌نوری مجری و دوبلور استوری منتشر کرد و تولد نیما شعبان نژاد را به او تبریک گفت.

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون متنی ادبی  را منتشر کرد.

امیر کربلایی‌زاده کمدین کشورمان با انتشار عکسی از روزهای غم‌انگیز افغانستان با آن‌ها همدردی کرد.

نیما رئیسی بازیگر و دوبلور کشورمان استوری از هدایای خود منتشر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان در فضای مجازی بسته هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها

بابک اسحاقی خبرنگار ایران اینترنشنال از حزن و اندوه حاکم در سرزمین‌های اشغالی ابراز ناراحتی می‌کند و می‌گوید: به دلیل حملات حزب الله، در اسرائیل عیدی نداریم و مرزهای جنوبی و شمالی در روزهای آغازین عید پسح آرام نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود