Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:37:49 GMT

4 واحد تولیدی به چرخه فعالیت بازمی‌گردند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۱۴۱

4 واحد تولیدی به چرخه فعالیت بازمی‌گردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی در نشست با ائمه جمعه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا از سال گذشته برگزاری کنگره شهدای استان با جدیت در حال پیگیری است و ساخت سریال شهید شهریاری در همین راستا طی ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای ساخته و آماده پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان افزود: ساخت این سریال از هشت ماه قبل با زحمات مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان آغاز شد و قرار است بزودی از شبکه دو سیما پخش شود، که این اقدامی در راستای تبیین ارزش والای شهدا و شهید شهریاری است.

وی تصریح کرد: با نقشه راهی که برای استان ترسیم کردیم در دهه فجر طرح‌های بزرگ اقتصادی به ارزش۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که عمده آنها در حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

حقیقی ادامه داد: در سال قبل، ویروس کرونا فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داد و صادرات از طریق مرز ترکیه سه ماه به تعویق افتاد، اما با این حال در پایان سال با مدیریت خوب گمرک، صادرات استان بیش از ۲۷۰ میلیون دلار شد که ۲۳ درصد در مقایسه با سال ۹۸ افزایش داشت.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری صنعتی از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید، اضافه کرد: سال گذشته ۴۴ واحد تولیدی با مقیاس‌های مختلف که سال‌ها تعطیل و یا راکد بودند به چرخه بازگشت و امسال هم چهار واحد دیگر فعالیت خود را از نو آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هفت واحد تا پایان تیرماه و هفت واحد دیگر نیز تا پایان سال با حجم سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: امیدواریم با این کار اشتغالزایی بیشتری برای افراد ایجاد شود.

 حقیقی در ادامه با اشاره به  اینکه اقدامات ائمه جمعه در کنترل و پیشگیری از کرونا ستودنی و قابل تقدیر است، اضافه کرد: در اجرای طرح مواسات و همدلی، ائمه جمعه نقش پررنگ و حضور میدانی موثری داشتند و در مجموع با تلاش همه اعضای ستاد مقابله با کرونا ویروس، استان زنجان از استا‌ن‌های نمونه در پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ما باید مقوم‌های وحدت را ارتقا دهیم، اضافه کرد: با هماهنگی که بین هیأت نظارت بر انتخابات و هیأت اجرایی وجود دارد شرایط را برای حضور حداکثری مردم در روز ۲۸ خرداد فراهم کنیم تا با خیالی آسوده در رای‌گیری شرکت کنند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان شهدا صادرات فتح الله حقیقی استاندار زنجان اشتغال چرخه فعالیت بازگشت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان