Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@14:44:23 GMT

تمجید ستاره قرمزها از اسطوره رقیب دیرینه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۲۵۲

تمجید ستاره قرمزها از اسطوره رقیب دیرینه

استیون جرارد، سرمربی انگلیسی گلاسکو رنجرز که این فصل دست به کار بزرگی زد و این تیم را برای اولین بار از سال 2011 به قهرمانی لیگ برتر اسکاتلند رساند، می‌گوید با سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد در ارتباط است. جرارد که در سال 2015 به حضور 17 ساله‌اش در تیم فوتبال لیورپول پایان داد، پس از یک سال و نیم بازی برای لس‌آنجلس گلکسی آمریکا در سال 2016 کفش‌هاش را آویخت و سپس با رنجرز به مربیگری روی آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد پس از انتخاب شدنش به عنوان مربی سال اسکاتلند از سوی انجمن فوتبال‌نویسان اسکاتلند گفت: یک راز کوچک را به شما می‌گویم و آن اینکه من چند مکالمه با سرالکس داشته‌ام. از زمانی که من کفش‌هایم را آویزان کردم، ما رقابت‌مان را کنار گذاشته‌ایم، فرگوسن به من وقت تلفنی داد تا چند چیز را از او درباره رنجرز بپرسم. او در این مکالمات فوق‌العاده بود. کمی که از ارتباط ما گذشت، حتی دوست داشتم که این فرصت پیش بیاید تا با سرالکس بنشینم و یک قهوه بنوشم.

وی افزود: فرگوسن برای صحبت با من موافقت کرد و این از نظر او فوق‌العاده است چون مجبور نیست وقت خود را به من اختصاص دهد، به خصوص اینکه ما رقیب هستیم، اما فکر می‌کنم این نشان می‌دهد که او چطور انسانی است. فرگوسن تنها یک مربی برجسته نیست و همه ما این را می‌دانیم.

سرمربی پیشین و اسطوره‌ای منچستریونایتد اخیراً در تمجید از اسطوره باشگاه لیورپول گفته بود: جرارد کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. او واقعاً هم در زمین و هم در خارج از زمین اینطور بوده است. یک مصاحبه مطبوعاتی ممکن است شغل شما را به عنوان سرمربی به خطر بیاندازد، اما کنفرانس‌های مطبوعاتی استیون خارق‌العاده است. جرارد خونسرد و آرام است و پاسخ های درستی می‌دهد. او واقعاً عالی است چون این یک هنر است.

جرارد در واکنش به تعریف و تمجید سرالکس از او اظهار داشت: این تعریف و تمجید خاصی از جانب فرگوسن است و من بسیار از آن استقبال می‌کنم. او شخصیتی برجسته در فوتبال است. ما در لیورپول و منچستریونایتد، دو باشگاه بزرگ فوتبال انگلیس، به رقبای بزرگی برای هم تبدیل شدیم. ما سالها رقبای بزرگی بودیم و فرگوسن کسی بود که حتی اگر رقیب بود، من بی‌اندازه به کارهای او توجه می‌کردم چون سرالکس شخصیت شاخصی در فوتبال است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استیون جرارد سرالکس فرگوسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس