Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:22:51 GMT

تبلیغ نوین ابتکاری گذر از همزمانی پیک چهارم کرونا و ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۲۷۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته یکی از مهمترین مسائلی که تحت تأثیر این بیماری قرار گرفت، مسئله برگزاری برنامه‌ها، مراسم مذهبی و اجتماعات ایام ماه محرم و رمضان بود.

با بی تدبیری‌های صورت گرفته در مسئله سفرهای نوروزی در ابتدای سال و شروع پیک چهارم کرونا همزمان با ماه مبارک رمضان دغدغه نحوه برگزاری مراسم و اجتماعات این ماه و همینطور تبلیغ معارف الهی به یک مسئله جدی بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتخاذ رویکردهای جدید که از سال گذشته در این زمینه توسط مبلغین آغاز شده بود در رمضان ۱۴۰۰ به شکوفایی و بلوغ بیشتری رسید.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفتگو با خبرنگار مهر به بیان ویژگی‌های این ایام و تبلیغ نوین پرداخته است.

کد خبر 5210898

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر واکسن کرونا انتخابات 1400 آمار کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا اردبیل نماز عید سعید فطر فطریه عکس استانها بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر هم به سرنوشت اصفهان دچار می‌شود؟

لغو کنسرت‌ها در بوشهر این نگرانی را ایجاد کرده که با ادامه این روند، شاهد تبدیل ماجرای بوشهر، به ماجرایی شبیه به بحران اصفهان باشیم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، لغو کنسرت‌ها در بوشهر، در روزهای گذشته خبرساز شده است. ابتدا کنسرت آرمان گرشاسبی به تاریخ‌های 30 و 31 فروردین 1403 لغو شد، سپس خبر آمد که کنسرت معین زندی در بوشهر لغو شده است؛ زندی قرار بود پنجم تا هفتم اردیبهشت 1403 در بوشهر روی صحنه برود.

حالا به نظر می‌رسد که ماجرای بوشهر درحال تبدیل شدن به بحرانی شبیه به بحرانِ اصفهان است؛ هرچند که علت این بحران‌ها شکل‌شان با هم متفاوت باشد. به این اتفاقات لغو روز پایانیِ فستیوال کوچه را هم اضافه کنید.

کج سلیقگی در لغو کنسرت علیرضا قربانی

در روزهای گذشته مدیرکل ارشاد استان بوشهر در گفت‌وگویی گفته بود: «سیاست ها و قوانین موجود برای برگزاری کنسرت موسیقی مشخص و شفاف است. این روال در استان بوشهر شکل طبیعی خود را طی می کند اما در اقدامی نادر و به دلیل یک سری ناهماهنگی ها در خارج از فضای کاری ارشاد اسلامی استان شاهد لغو مجوزهای برگزاری کنسرت هایی در بوشهر بودیم که موضوع اصلاح و سوتفاهم ایجاد شده رفع شده است.»

حالا اما صحبت‌هایی تازه از عبدالرحیم افروغ مدیرکل ارشاد بوشهر منتشر شده که بخش‌هایی از صحبت‌های او را می‌خوانید:

«مشکل کنسرت آقای گرشاسبی حل شد اما بعد از زمان برگزاری این اتفاق افتاد؛ ما برای برگزاری کنسرت آقای گرشاسبی در آینده مشکلی نداریم.

در حال حاضر قرار است جشنواره موسیقی خلیج فارس را با توجه به فرا رسیدن روز خلیج فارس داشته باشیم.

پس از برگزاری جشنواره کلیه درخواست‌های برگزاری کنسرت را بررسی می‌کنیم و مجوز خواهیم داد.»

بررسی صحبت‌های مدیرکل ارشاد بوشهر نشان می‌دهد که وحدت رویه‌ای برای اعلامِ علت لغو کنسرت‌ها هم وجود ندارد. به نظر می‌رسد که برای حل این مشکل و جلوگیری از ایجاد بحرانی دیگر، لازم است که هر چه سریع‌تر مسئولان وزارت ارشاد وارد عمل شده و این ماجرا را حل و فصل کنند.

فراموش نکنیم که در ماجرای کنسرت‌های علیرضا قربانی در اصفهان که سال گذشته رُخ داد، در نهایت همه دیدند که جلوگیری از برگزاری آن کنسرت‌ها اقدامی اشتباه بوده است. در آن ماجرا ثابت شد که سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و البته دفتر موسیقی این وزارتخانه کاملا درست و به جا بوده است.

به نظر می‌رسد که این بار هم باید وزارت فرهنگ، به طور مستقیم ورود کند تا تصمیم‌گیری نهایی درباره برگزاری اجراهای بوشهر را این وزارتخانه اتخاذ کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • بوشهر هم به سرنوشت اصفهان دچار می‌شود؟
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی