Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:11:13 GMT

رسمی؛ کاپیتان لیورپول ادامه فصل را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۳۳۰

رسمی؛ کاپیتان لیورپول ادامه فصل را از دست داد

جوردن هندرسون، هافبک انگلیسی لیورپول دیگر قادر به ادامه همراهی این تیم در فصل جاری نیست.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل جاری شرایط عجیبی را تجربه کرده و نتوانست نتایج درخشان فصول گذشته خود را تکرار بکند. بی تردید مصدومیت های متوالی بازیکنان این تیم به خصوص در خط دفاعی نقش مهمی در افت محسوس مرسی سایدی ها داشت و در روزهای پایانی فصل نیز این آسیب دیدگی های پیاپی دست از سر یورگن کلوپ و باشگاه لیورپول بر نمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امروز یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی مرسی سایدی ها اعلام کرد فصل برای جوردن هندرسون، کاپیتان باتجربه لیورپول به اتمام رسید و او دیگر در این چهار بازی باقیمانده در لیگ برتر قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. لیورپول فردا شب در دیداری دشوار و حساس در استادیوم اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد می رود و نام جوردن هندرسون به فهرست بلندبالای مصدومان این تیم اضافه شده است.

 

البته یورگن کلوپ مدعی شد جوردن هندرسون به رقابت های یورو 2020 می رسد و مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی انگلیس نخواهد داشت. لیورپول حتی در صورت برتری مقابل یونایتد نیز چهار امتیاز با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله داشته و در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، شانس زیادی برای راهیابی به این رقابت ها ندارد.

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی) جوردن هندرسون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی جوردن هندرسون جوردن هندرسون یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در ماه ژانویه اعلام کرد که تصمیمش را برای ترک لیورپول در پایان فصل گرفته و بازیکنان این تیم از همان زمان تمام تمرکز و انرژی‌شان را روی کسب جام قهرمانی برای رقم زدن بهترین وداع ممکن با او گذاشتند. 

در حالی که شش بازی تا پایان این مسابقات زمان باقی مانده، لیورپول با قبول شکست در بازی این هفته برابر کریستال پالاس در جایگاه سوم قرار گرفته است. آنها هم امتیاز با آرسنال هستند و دو امتیاز با منچسترسیتی که در حال حاضر در صدر جدول ایستاده است فاصله دارند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای درباره شرایط این تیم اظهار داشت:« داشتن تجربه حضور در کورس قهرمانی می‌تواند کمک بزرگی برای عبور از خط پایان به شما کند اما مشخصا آرسنال و منچسترسیتی هم این تجربه را از حضور در کورس قهرمانی فصل گذشته دارند. 

من فکر می‌کنم این مسئله که کلوپ قرار است در پایان فصل از لیگ برود تاثیر زیادی روی این کورس قهرمانی گذاشته است. این ترس وجود دارد که ماه می شروع شود و هنوز همه چیز نزدیک به هم باشد و در این صورت استرس این که شرایط چطور خواهد شد بیشتر می‌شود.»

دیگر خبرها

  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • ببینید | لیورپول ۰-۱ پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • لیورپول ۰-۱ پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • ۳۰ هزار پوند انگلیس برای تماشای یورگن کلوپ
  • گوگل جایگزین «یورگن کلوپ» می‌شود؟