Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:08:46 GMT

تبلیغ نوین ابتکاری برای گذر ازهمزمانی پیک چهارم کرونا و ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۳۵۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته یکی از مهمترین مسائلی که تحت تأثیر این بیماری قرار گرفت، مسئله برگزاری برنامه‌ها، مراسم مذهبی و اجتماعات ایام ماه محرم و رمضان بود.

با بی تدبیری‌های صورت گرفته در مسئله سفرهای نوروزی در ابتدای سال و شروع پیک چهارم کرونا همزمان با ماه مبارک رمضان دغدغه نحوه برگزاری مراسم و اجتماعات این ماه و همینطور تبلیغ معارف الهی به یک مسئله جدی بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتخاذ رویکردهای جدید که از سال گذشته در این زمینه توسط مبلغین آغاز شده بود در رمضان ۱۴۰۰ به شکوفایی و بلوغ بیشتری رسید.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفتگو با خبرنگار مهر به بیان ویژگی‌های این ایام و تبلیغ نوین پرداخته است.

کد خبر 5210898

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر واکسن کرونا انتخابات 1400 آمار کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا نماز عید سعید فطر اردبیل عکس استانها فطریه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: خیرین استان اصفهان ۱۰۴ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان  در ماه مبارک رمضان کمک کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری با اشاره به این خبر افزود: همزمان با ایام ماه پر خیر و برکت رمضان و طبق سنت همه ساله، خیرین در تمام شهرهای استان اصفهان با برپایی جشن‌های گلریزان، زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

وی افزود: یکی از حسنات و کارهای بسیار با برکت که از اول انقلاب پایه ریزی شده و تا به امروز نورافشانی می‌کند و برکات زیادی داشته، جشن گلریزان است.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان اصفهان درخصوص نحوه شکل‌گیری این ستاد گفت: موسس و بنیانگذار این تشکیلات مهم شهید والامقام لاجوردی بوده که هم جشن گلریزان و هم ستاد مردمی دیه را پایه ریزی و ایجاد کرد که در طول سال این جشن‌ها برگزار می‌شود، اما بهار آن در ماه مبارک رمضان است و مردم و نیکوکاران زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می‌کنند.

جعفری در زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان در سال جاری و گذشته عنوان کرد: امسال تمام شهرهای استان اصفهان طی ده روز با برگزاری جشن های گلریزان و همچنین هشت شب نیز در سالن اجتماعات زندان مرکزی، این سنت حسنه را به جا آوردند که بار دیگر استان اصفهان در این زمینه با اختلاف بسیار زیاد رتبه اول کشوری را کسب کرد.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان در خصوص کمک‌های مردمی در سال گذشته نیز یادآور شد: در سال 1402 کل تعهد خیرین 83 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که از این تعهدات مبلغ 31 میلیارد و 500 میلیون تومان آن وصول و به حساب ستاد دیه واریز شده است. در سال جاری نیز مبلغ تعهدات 104 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده که تاکنون بیش از 50 درصد آن وصول شده و نسبت به سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان
  • طرز پخت یک غذای ابتکاری و ویژه با 10 کیلو بادمجان (فیلم)
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزار‌های نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ در تامین مالی در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • اجتماع دانشگاهیان تبریز در حمایت از عملیات سپاه
  • افزایش ۴۰ درصدی مصرف بنزین در ۳ سال گذشته
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • ببینید | راز برگزاری پرشور ماه رمضان و عید فطر در خیابانهای لندن چیست؟
  • برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟