Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بخشدار مرکزی پلدختر از آتش سوزی مزارع روستای دو کوهه رشنو این بخش خبر داد و گفت: ۸ هکتار از مزارع گندم و جو به خاکستر تبدیل شده است. - اخبار استانها -

بابک امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  پلدختر  با بیان اینکه مزارع گندم و جو روستای دو کوهه رشنو ساعت 13:30 دقیقه دچار آتش سوزی شده‌اند اظهار داشت: با کمک سپاه، بسیج، نیروهای مردمی، دهیاری و آتش نشانی سراب حمام این حریق بعد از دو ساعت مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود هشت هکتار از مزارع گندم و جو روستای دو کوهه رشنو در این آتش سوزی از بین رفته است که علت آن در دست بررسی است.

 بخشدار مرکزی پلدختر عنوان کرد: با توجه به گرمای هوا و خشک شدن مزارع کشاورزان جانب احتیاط را رعایت کرده و زودتر برداشت خود را انجام دهند.

آتش‌سوزی مزارع "میدان بزرگ" پلدختر مهار شددود زمین سوخته به چشم مردم و کشاورزان / آتش زدن زمین‌های کشاورزی به چه قیمتی؟احتمال افزایش آتش‌سوزی در منابع طبیعی کرمانشاه به دلیل کاهش بارندگی

انتهای پیام/646/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طرح مبارزه با سِن گندم در اراضی و مزارع استان با روش سم پاشی در شهرستان‌های گلپایگان، نطنز، آران و بیدگل، کاشان و دیگر مناطق اصفهان در دستور کار قرار گرفته و تا پایان اردیبهشت جاری ۸۵ هزار هکتار در استان اصفهان سم پاشی می‌شود.


منصور شیشه‌فروش افزود: سن غلات مهمترین آفت گندم و جو در ایران و جهان است و خسارت این حشره به‌صورت کمی (کاهش میزان محصول گندم و جو) و کیفی (کاهش کیفیت گندم برای آرد و نان) پدیدار می‌شود.


وی افزود: همچنین دیدبانی مشترک مبارزه با «ملخ مراکشی» با کمک بخش حفظ نباتات جهاد کشاورزی در استان اصفهان به خصوص در منطقه سادات‌آباد سمیرم و لردگان آغاز و آفت ملخ آن پایش و بررسی می‌شود.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته مبارزه و سم‌پاشی با ملخ مراکشی در چهار هزار هکتار از مزارع استان انجام گرفت، افزود: امسال نیز پایش و ردیابی در ۱۰ هزار هکتار مزارع سمیرم، لنجان و تیران در برنامه قرار گرفته و از اردیبهشت جاری آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت بیش از ۹۰ هزار تن گندم در میاندوآب
  • مبارزه علیه آفت‌ سن‌ گندم در مهاباد به ۱۵ هزار و ۴۰۰ هکتار رسید
  • مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان
  • مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از ۱۵ هزار هکتار از مزارع مهاباد
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • پیش بینی خرید ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان