Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:16:04 GMT

صدور جواز تشکیل تیم‌های مختلط از سوی فدراسیون فوتبال هلند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۵۲۵

صدور جواز تشکیل تیم‌های مختلط از سوی فدراسیون فوتبال هلند

به گزارش ایرنا، بدنبال طرح آزمایشی که در باشگاه دسته نهمی VV Foarut هلند، فدراسیون فوتبال این کشور این تغییر قانون را در فوتبال آماتوری هلند اعلام کرد.

«یان دیرک فن دِرزی» مدیر اجرایی فوتبال آماتور هلند ضمن تایید این خبر گفت: می‌خواهیم دختران و زنان براساس کیفیت و آرزوهای فردی خود جایگاهی مناسب در فضای فوتبال داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال مختلط تا اینجای کار در تمام گستره فوتبال رده جوانان در هلند امکان‌پذیر بوده است.

پیش از این زمانی که دختران به سن ۱۸ سال می‌رسیدند، قادر به بازی کردن در کنار هم تیمی‌های سابق مرد خود نبودند؛ با این حال، این قانون حالا تغییر یافته است.

 «الِن فوکِما» بازیکن باشگاه VV Foarut یکی از منتقدان صریح قانون قبلی محسوب و به‌ نوعی جرقه این تغییر از نامه‌های وی زده شده است.

او پس از ۱۸ سالگی و نداشتن اجازه تمرین و بازی در کنار هم تیمی‌های مرد خود با ارسال چندین و چند نامه به فدراسیون فوتبال هلند خواستار تغییر قانون مذکور شد.

برچسب‌ها هلند ایرنا تیم ملی هلند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هلند ایرنا تیم ملی هلند هلند ایرنا تیم ملی هلند اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی در گفتگو با ایسنا یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898973

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال