Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:46:34 GMT

صادرکنندگان نمونه استان یزد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۵۶۰

صادرکنندگان نمونه استان یزد تجلیل شدند

به گزارش ایرنا  استاندار یزد در این مراسم که در حاشیه کارگروه توسعه صادرات استان برگزار شد  با اشاره به اهمیت صادرات برای کشور با توجه به تنگناه‌های ارزی گفت: بحث صادرات یکی از جهادی‌ترین کارهایی است که در بخش تولید در حال انجام است.

محمد علی طالبی با اشاره به رفع برخی موانع و محدودیت‌هایی که پیش روی تولید کنندگان وجود دارد افزود: بارفع موانع مطمئنا رشد قابل توجهی در مباحث صادراتی استان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق بازرگانی استان یزد در این مراسم گفت: وجود دفتر نمایندگی فروش در خارج از کشور، ثبت سیستمی برند بنگاه در کشور هدف، ثبت برند بنگاه در داخل کشور، ثبت برند محصول در کشورهدف، دارا بودن گواهینامه استاندارد بین الملیل کیفی کالا و دارا بودن استاندارد تشویقی کالا یا گواهینامه حلال از معیارهای انتخاب واحدهای نمونه صادرات کنندگان استان است.

 قمی  ادامه داد: فعالیت و تبلیغات در سایت‌های معتبر بین المللی با رویکرد صادرات، دارا بودن وب سایت به یکی از زبان‌های خارجی، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی خارج از کشور، حضور در هیات‌های تجاری و عضویت در کنسرسیوم صادراتی از دیگر معیارهای انتخاب این واحدها به شمار می‌رود.

مدیر کل گمرک استان  هم با بیان اینکه از نظر وزنی هفت درصد در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن رشد صادرات داشته ایم افزود: سال گذشته بالغ بر سه میلیون و نود و هشت هزار تن کالا به ارزش سیصد و هشتاد میلیون و دویست و پنجاه و هشت هزار دلار صادرات انجام شد.

سلمانی افزود: عمده کالاهای صادراتی شامل کاشی و سرامیک، هیدروکربن، شیشه ساختمانی، ترکیبات مولیبدن، نایلون و نایلکس، و انواع پروفیل و محصولات فولادی بوده است.
 

برچسب‌ها ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺿﻤﺎﻧﺖ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ اتاق بازرگانی ایران یزد محمدعلی طالبی صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران یزد اتاق بازرگانی ایران یزد محمدعلی طالبی صادرات غیر نفتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مشهدی بافان در نشست نمایندگان کارگروه‌های کمیته تحویل کالا که با حضور معاون مهندسی و نمایندگان دفتر تدارکات و امور انبار‌ها برگزار شد، افزود: با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، از این پس هزینه‌های آزمون نمونه‌ای توسط تولیدکنندگان و تامین کنندگان کالا پرداخت و ضمن تشدید نظارت بر ورود کالا، سود حاصل از آن صرف خدمات مطلوب‌تر به مردم می‌شود.


 وی اضافه کرد: توجه به طول عمر و عملکرد دوره بهره برداری، افزایش راندمان و کارآیی تجهیزات در شبکه، کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات از مزیت‌هایی است که با علاوه بر کاهش خاموشی از صرف هزینه‌های بسیار جلوگیری می‌شود.


مشهدی بافان گفت: کلیه فرآیند‌های خرید کالا توسط بازرگانی و تایید آن توسط دبیران کارگروه‌ها انجام شده و پس از تطبیق آزمون نمونه‌ای کالا و اطمینان از کیفیت آن بر اساس مشخصات فنی تدوین شده در دفتر مهندسی در شبکه به کار برده خواهد شد.


 مدیر امور مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد: در صورت مغایرت کالا با مشخصات فنی تجهیز یا تطبیق نداشتن آزمون‌های نمونه‌ای؛ کالا‌ها به شرکت سازنده برگشت خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • بیش از پنج میلیارد دلار مبادلات تجاری درمرز رسمی پرویزخان
  • رقابت نابرابر صادرکنندگان با قاچاقچیان زعفران
  • جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان