Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا،  مراکز نیکوکاری نیز در سطح آذربایجان غربی به کمک پایگاه های اطراف محل های برگزاری نمازعید فطر می آیند تا زکات فطریه پرداختی مردم در سریع ترین زمان به دست نیازمندان برسد.

وی تاکید کرد: با توجه به اجرای طرح یکسان‌سازی جمع‌آوری زکات فطریه، با هماهنگی نیروی انتظامی، از فعالیت صندوق‌های غیر از آرم دبیرخانه شورای زکات و کاورهای ویژه ممانعت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی با پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی میزان زکات فطریه در سال جاری، بیان کرد: فطریه پرداختی مردم آذربایجان‌غربی در سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان بوده که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری به ۲۲ میلیارد تومان برسد.

سهندی اظهار کرد: کمیته امداد به‌عنوان دبیرخانه شورای زکات، در روز عید سعید فطر، زکوات و کفارات مردم را جمع‌آوری و در میان نیازمندان آذربایجان‌غربی توزیع خواهد کرد.

رییس دبیرخانه شورای زکات آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین مردم خیّر می توانند با شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* از طریق گوشی های همراه زکات فطره و کفارات خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به شماره کارت‌های ویژه زکات فطریه و کفاره، عنوان کرد: مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۲۰۹۳ جهت پرداخت زکات فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۰۳۶۹ جهت پرداخت زکات فطریه سادات ، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۹۰۲ جهت پرداخت کفاره عمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۶۳۶ جهت پرداخت کفاره غیر عمد در اجرای این فریضه الهی مشارکت کنند.

پس فردا، پنجشنبه به احتمال زیاد روز عید سعید فطر است.

برچسب‌ها عید سعید فطر آذربایجان غربی ارومیه کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر آذربایجان غربی ارومیه عید سعید فطر آذربایجان غربی ارومیه کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور آذربایجان غربی جهت پرداخت شماره کارت زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به صادرات ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از استان، گفت: پارسال میزان صادرات نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش ۱۴ درصدی مواجه بود.

وی اضافه کرد: ترکیه، عراق، چین، افغانستان، فدراسیون روسیه و سوریه از جمله مقاصد صادراتی آذربایجان غربی پارسال به شمار می‌روند.

سرتیپی ادامه داد: عمده کالا‌های صادراتی از آذربایجان‌غربی نیز شامل مواد پتروشیمی، موادمعدنی، محصولات‌صنعتی، محصولات‌کشاورزی، صنایع‌تبدیلی، فرش و صنایع‌دستی بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: پارسال براساس کارت‌های‌بازرگانی استان بیش از ۳۹۵ هزار تن انواع کالا‌های موردنیاز به ارزش ۹۱۴ میلیون دلار وارد کشور شد که ترکیه، عراق، چین، امارات متحده عربی، کره‌جنوبی و هند مهمترین مبادی این کالا‌ها بود.

سرتیپی با بیان اینکه در صدور و تمدید کارت‌های‌بازرگانی در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال پیش از آن، ۷۱ درصد افزایش داشتیم، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۵۴۵ فقره کارت‌بازرگانی، ۸۶۱ فقره کارت پیله‌وری و ۲۱ هزار و ۹۰۸ فقره‌کارت مرزنشینی صادر شد.

آذربایجان‌غربی از جمله مبادی صادرات و واردات کشور به شمار می‌رود؛ این استان ۹۶۷ کیلومتر مرز، ۹ گمرک و پنج پایانه مرزی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟