Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@13:24:47 GMT

مرحله دوم فروش خودروی دیگنیتی بهمن

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۸۵۷

مرحله دوم فروش خودروی دیگنیتی بهمن

به گزارش اقتصادآنلاین،  در اطلاعیه گروه بهمن، قیمت قطعی خودرو دیگنیتی به مبلغ 7،495،000،000 ریال شده که علی رغم گمانه زنی ها در فضای مجازی، تغییری نسبت به فروش مرحله قبل نداشته است. 

ثبت نام به صورت اینترنتی و از روز دوشنبه 27 اردیبهشت راس ساعت 10 صبح انجام می شود . دیگنیتی که تنها خودروsuv  کوپه عرضه شده در کشور است به دلیل ظاهر زیبا و امکانات فوق العاده آن با استقبال زیاد از سوی خریداران قرار گرفته بود و مجددا گروه بهمن در ظرف یک ماه فروش این خودرو را اعلام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور اول عرضه این خودرو که به صورت اینترنتی انجام شد با تحویل به مشتریان که توانستند مدارک را تکمیل نمایند به اتمام رسید. مرحله دوم نیز در روز دوشنبه 27/ 02/ 1400 از ساعت 10 صبح تا 16 عصر و یا زمان تکمیل ظرفیت اجرایی خواهد شد. 

متقاضیان میتوانند مبلغ مورد نیاز برای ثبت نام خودرو را از طریق کارت بانکی خود که محدودیت سقف برداشت نداشته باشدپرداخت نمایند و در صورت محدودیت  در سقف برداشت از کارت بانکی با مراجعه به بانک سقف مبلغ برداشت را ارتقا  دهند. از دیگر الزامات این ثبت نام ارائه کدپستی محل سکونت ،کارت ملی و شماره شبا خریدار می باشد.مشتریانی که در دور اول ثبت نام این محصول موفق به خرید شده اند در این مرحله امکان ثبت نام ندارند و برای هر کد ملی فقط ثبت نام یک خودرو امکان پذیر است. 

بر اساس این اطلاعیه ثبت نام فقط اینترنتی و از طریق آدرس های ذیل و فاقد حق صلح است:

www.iranecar.com

http://bahman.iranecar.com

پربیننده ترین برنامه جدید فروش محصولات ایران خودرو جدیدترین پیش فروش سایپا (فرصت پایانی) قیمت پراید امروز ۱۴۰۰/۲/۲۲ لوکس‌ترین موتورسیکلت های بازار چند؟ پژو ۲۰۷ چند معامله شد؟ + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دیگنیتی بهمن موتور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از این خودروی نوستالژیک؛ چه تعداد پیکان در هر استان وجود دارد؟

پیکان که روزگاری بیشترین و محبوب‌ترین خودروی کشور بود، این روز‌ها کمتر در سطح کشور دیده می‌شود. تولید این خودرو در سال ۱۳۴۶ توسط شرکت ایران ناسیونال (ایران‌خودرو) شروع شد و سرانجام در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۴ پس از تولید ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه با خط تولید خداحافظی کرده و آخرین نسخه آن نیز راهی موزه شد.

به گزاش روزگار خودرو، امروزه بیشتر این خودرو به سرنوشت اسقاط دچار شده، اما همچنان هستند کسانی که سوار بر این خودروی دوست داشتنی در خیابان‌ها و جاده‌ها تردد می‌کنند.

بر اساس آماری از اس‌دیتا تعداد ۲۷۷.۰۷۸ خودروی پیکان در کشور وجود دارد که در جدول زیر به تفکیک آن در هر استان‌می‌پردازیم:

دیگر خبرها

  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شدند
  • شروع فروش ۳ خودروی لوکس از امروز (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • آماری از این خودروی نوستالژیک؛ چه تعداد پیکان در هر استان وجود دارد؟