Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدی سیرت در محکومیت جنایات ددمنشانه و ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین گروهک تروریستی آمریکایی داعش علیه ملت و فرزندان بی‌دفاع افغانستان پیامی صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ حجت‌الاسلام علی محمدی سیرت نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در محکومیت جنایات ددمنشانه و ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و گروهک تروریستی آمریکایی داعش علیه ملت و فرزندان بی‌دفاع افغانستان و سکوت مجامع بین‌المللی و موضع انفعالی سازمان ملل متحد در برابر این وحشی‌گری‌ها پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم غاصب صهیونیستی و تروریست‌های داعشی این فرزندان نامشروع آمریکای جنایتکار در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، یکبار دیگر سایه شوم ترور و وحشی‌گری خود را بر قدس اشغالی و مردم مظلوم افغانستان از طریق هدف قرار دادن کشتار غیرنظامیان، کودکان و زنان و مردان بی گناه گسترانیدند.

این اقدامات ددمنشانه و جنایات بشری صهیونیست‌های داعشی و داعشیون صهیونیست در حالی در سرزمین‌های اشغالی و افغانستان تداوم می‌یابد که نهادهای بین‌المللی و مدعی حقوق بشر و به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر آن‌ها انفعال پیشه نموده و در سکوتی مرگبار فرو رفته‌اند، انفعالی که بن مایه آن جانبداری و حمایت بی قید و شرط از صهیونیست‌ها و گروه های تروریستی همچون داعش است و باید گفت اکنون، بیش از هر زمان دیگری فلسفه وجودی نهادها و سازمان‌های مذکور زیر سؤال رفته است؛ بماند که از دولت‌ها و رهبران کشورهای غربی و اذناب منطقه ای آن‌ها به عنوان شرکای درجه یک رژیم صهیونیستی و داعش نیز انتظار هیچ واکنشی نمی‌توان داشت.

در رسای مظلومیت فلسطین و شیعیان افغانستان، همین بس که در سایه سکوت و همدستی منافقان اُمّت با کُفّار حربی و صهیونیسم بین‌الملل، زنان و مردان و کودکان و جوانان و پیران‌شان آماج شعله های سبعیت و وحشی‌گری قرار گرفته و دردمندانه در حال جان دادن هستند! چه اندوهی بالاتر از این که بی‌شک دل پیغمبر گرامی اسلام صلوات الله علیه و ائمه معصومین علیهم‌السلام را در آستانه عید مسلمین به درد آورده است.

اما امروز دیگر فلسطین مظلوم و شیعیان افغانستان تنها و بی‌دفاع نیستند و به لطف خداوند متعال و تأسی به تفکر و راهبرد مقاومت نه تنها گروه‌های فلسطینی با ضربات پی‌درپی بر پیکره سست رژیم صهیونیستی در حال نمایش بی‌نظیر قدرت و اقتدار در مقابل این رژیم منحوس هستند بلکه مردم افغانستان نیز با تشخیص دشمن واقعی خود یعنی آمریکا و دفع شر آن از کشورشان ریشه ظلم و جنایت را خواهند خشکاند.
امروز محور مقاومت در غزه با واکنشی کوبنده نه تنها کودک کُشان صهیونیست را زمین‌گیر نموده بلکه آن‌ها را به پناهگاه‌های زیرزمینی گسیل داشته اند و آمریکا روز به روز با واقعیت خروج از منطقه و کشورهایی همچون افغانستان و عراق بیش از پیش روبرو می‌گردد.

اینجانب ضمن محکومیت شدید اقدامات جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و داعش و آمریکا در افغانستان ضمن هشدار شدید به عاملان این جنایات و حامیانشان و دعوت از علما و نخبگان و اندیشمندان و محافل سیاسی و مذهبی و رسانه‌ای جهان اسلام برای محکومیت این اقدامات، اعلام می‌دارد که مقاومت اسلامی با تمسک به روح مطهر شهدای مقاومت بالاخص سید الشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همچون سابق با عاملان این جنایات ناجوانمردانه مقابله خواهد کرد و این بار نیز طعم تلخ شکست و زبونی را به ارتش صهیونیست و آمریکای جنایتکار خواهند چشاند و آن‌ها را در تحقق اهداف‌شان ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوار غزه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوار غزه بی دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم

بیرجندی‌ها با حضور در مسجد امام حسین علیه اسلام این شهر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار اخباری در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان در غزه مردم شهرهای ایران با خروش خود پاسخ قاطعی به حرمت شکنی سربازان کودک کش صهیونیستی نشان دادند.

 

مردم شهر بیرجند نیز ظهر امروز با حضور در مسجد امام حسین علیه السلام این شهر، جنایات این رژیم حیوان صفت را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • جنایات رژیم صهیونیستی نباید به فراموشی سپرده شود 
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه
  • تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه
  • اجتماع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از غزه
  • تجمع مردم بیرجند در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی
  • تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیست ها در مازندران برپا می شود