Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@16:51:57 GMT

کلاهبرداری 3 تبهکار در سایت دیوار (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۹۹۲۳

کلاهبرداری 3 تبهکار در سایت دیوار (+عکس)

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، پس از ارجاع چندین پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس آگاهی فردیس، بررسی موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد که یکی از کلاهبرداران حرفه‌ای با تشکیل یک باند سه‌نفره از طریق سایت دیوار طعمه‌های خود را در استان‌های مختلف کشور به بهانه فروش خودرو و آپارتمان شناسایی کرده و پس از دریافت بیعانه موبایل خود را خاموش کرده و متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس دراین‌باره گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه هر سه متهم را در شهر‌های فردیس و کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. متهمان که دو نفر از آنها برادر هستند، در ابتدا منکر کلاهبرداری بودند اما با مشاهده مستندات پلیس به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و تاکنون به 24فقره کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به ارزش دومیلیارد و 700میلیون ریال اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ کامران ملکی با بیان این‌که این باند کلاهبرداری بسیار حرفه‌ای بوده و انجام کلاهبرداری‌های گسترده دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: تصویر بدون پوشش متهمان در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان به این شیوه توسط متهمان مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی شهرستان فردیس در جاده ملارد، خیابان اهری، جنب ستاد فرمانده انتظامی شهرستان فردیس مراجعه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری سایت دیوار کلاهبردار سایت دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل صنعت، معدن تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در فاز نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

وی عنوان کرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان غربی نیز مشاهده کنند، ولی شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکان پذیر خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای تبهکار فحشا در طرح نور
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای تبهکار فحشا و تجارت جنسی در طرح نور