Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجوز حضور پرویز هادی در مسابقات انتخابی صادر شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در تماس تلفنی در مورد حضور پرویز هادی در انتخابی تیم ملی گفت‌وگو کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی و نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این گفت‌وگو ضمن اهمیت کشتی به‌عنوان ورزش ملی کشور، حمایت خود را از این رشته سنتی، مذهبی و تاریخی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دبیر با توجه به اینکه از سمت پدری آذری زبان است، تصریح کرد:

احترام خاصی برای مردم آذربایجان قائلم و با توجه به اینکه مجوز حضور پرویز هادی در رقابت‌های جام تختی که انتخابی رقابت‌های جهانی 2021 نروژ محسوب می‌شود صادر شده است، این کشتی‌گیر کشورمان می‌تواند در این مسابقات حضور یابد و شانس خود را برای ملی‌پوش شدن آزمایش کند.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با ادموند اختر: سر یک سوتفاهم مایلی کهن مرا خط زد، شماره 11 را به خداداد دادند من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حضور پرویز هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود

به گزارش همشهری‌آنلاین، هر چه به زمان تعیین تکلیف پرسپولیس و استقلال در مورد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شویم، وزن اخبار ناخوشایند سنگین‌تر می‌شود و به‌طور کلی اینطور به‌نظر می‌رسد که حداقل یکی از این دو تیم قادر به حضور در مسابقات باشگاهی قاره کهن نخواهد بود. هر روز اظهارنظرهای ناامیدکننده‌تری در این مورد منتشر می‌شود و در همین راستا استاد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم در تازه‌ترین سخنانش گفته: «نباید مردم را نسبت به وضعیت پرسپولیس و استقلال امیدوار کنیم.»

بله خب؛ همه ما می‌دانیم در فوتبالی که شما رئیس آن هستید، امیدواری و خوش‌بینی سم است! یادش به خیر؛ یکی از وعده‌های تاج در بازگشت دوباره به فوتبال این بود که مشکل مجوز آسیایی سرخابی‌ها را حل می‌کند، اما پارسال استقلال جواز نگرفت و شاید امسال هیچ‌کدام نگیرند!

کد خبر 844536 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • ۲۳هزار و ۵۰۰ سند اراضی کشاورزی در قم صادر شد
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • فیروزپور در حضور کامران قاسمپور هم مدعی قهرمانی جهان است
  • حضور در المپیک را از دست دادم/ مسببان باید پاسخگو باشند
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • حضور دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • ۲۶ هزار جلد سند در طرح هادی روستایی البرز صادر شد
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود