Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : با مشارکت مدیران و روسای ادارات و سازمان‌ها و معاونین و مدیران ستادی استانداری، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه جمع آوری شد

او گفت : با همکاری و کمک‌های مومنانه مدیران ۸۰۰ بسته معشیتی بین اقشار کم برخوردار و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان توزیع و این اقلام تا قبل از عید سعید فطر در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی مهر افزود: از این مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون آن توسط مدیران ستادی استانداری و مدیران استان و مابقی توسط مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهیه شده است.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری ادامه داد: خوشبختانه با شروع ماه مبارک رمضان و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفت و استاندار کرمانشاه در یک طرح مبتکرانه از مدیران خواستند که در اجرای این طرح نقش فعالی داشته باشند.

مشارکت ۱۶۰ میلیون تومانی به پویش ایران همدل - اطعام مهدوی

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، گفت: مدیران و پرسنل سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان با مشارکت ۱۶۰ میلیون تومانی به پویش ایران همدل - اطعام مهدوی پیوسته اند.

او گفت: ۴۰ میلیون تومان از مجموع این کمک‌ها از سوی مدیران و امدادگران کمیته امداد استان اهدا شده است.

رخصی افزود: در مجموع با کمک‌های مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، ۸۰۰ بسته معیشتی و غذایی تهیه و تامین شد.

او افزود: این بسته‌ها طی آیینی امروز در میان خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی توزیع خواهد شد.

رخصی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی و غذایی برای خانوار‌های کم برخوردار در استان تامین و حدود ۱۸۹ هزار پرس غذای گرم نیز برای این خانوار‌ها در آشپزخانه‌های مهدوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کمیته امداد بهزیستی کرمانشاه مددجویان کمیته امداد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، رؤیا عسگرپور صبح چهارشنبه در نشست مشترک کارگروه سوادآموزی استان البرز که با هدف ساماندهی فضا و نیروی انسانی برای آموزش برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۹۸۹ نفر از مددجویان محروم از سواد کمیته امداد در راستای تفاهم نامه منعقده شناسایی و در دوره‌های سوادآموزی ثبت نام شدند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز ضمن قدردانی از تعامل مؤثر و دغدغه مندی مسؤولان کمیته امداد البرز در برنامه ریشه کنی بیسوادی اظهار کرد: در اساسنامه جدید سازمان نهضت سوادآموزی، ایجاد نوآوری و راهکارهای نوین در کنار مردمی سازی و پررنگ‌تر شدن نقش دستگاه‌ها برای توسعه سطح سواد در کشور مورد انتظار است.

وی افزایش نرخ سواد در استان را مسئله‌ای همگانی دانست و تصریح کرد: اتفاق خوبی که برای تحقق شعار سال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ثبت نام مددجویان و ساماندهی فضا و آموزش در کلاس‌های سال جاری محقق شد، ثمره دغدغه مندی و مشارکت پویا مدیران و مسؤولان این نهاد است.

کد خبر 6080602

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان