Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ کرملین و همچنین چین، فلسطین و اسرائیل را به خویشتن‌داری فراخواندند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین روسیه، فلسطین و اسرائیل را به خویشتن‌داری فراخواند.

وی در بین خبرنگاران در مسکو ضمن اشاره به حملات اخیر اسرائیل به قدس شرقی و غزه گفت که طرفین درگیری باید تلاش کنند تا بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد راه حلی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف از افزایش تلفات غیرنظامیان ابراز نگرانی کرد.

همچنین چای جون، فرستاده چین در امور خاورمیانه نسبت به افزایش تنش و درگیری بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها ابراز نگرانی کرد و همه طرف‌ها را به خویشتن‌داری فراخواند.

او در نشست با نماینده اصلی کشورهای عربی در چین گفت، پکن به اعمال فشارها بر شورای امنیت جهت اتخاذ تدابیری درباره وضعیت قدس ادامه خواهد داد.

اتحادیه اروپا نیز تمام طرف‌ها را به خویشتن‌داری و اعطای اولویت به غیرنظامیان فراخواند.

جوزپ بورل، مسؤول سیاست‌ خارجه اتحادیه اروپا ضمن ابراز نگرانی نسبت به کشته شدن غیرنظامیان از جمله کودکان گفت: باید تمام تلاش‌ها روی ممانعت از کشتار غیرنظامیان متمرکز شوند.

افغانستان حملات اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم کرد

وزارت امور خارجه افغانستان حملات نیروهای اسرائیلی به مسجد الاقصی و غزه را قویا محکوم کرد.

وزارت امور خارجه افغانستان با انتشار بیانیه‌ای حملات نیروهای اسرائیلی به فلسطینیان در مسجدالاقصی و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حمله به نمازگزاران و غیرنظامیان را تهدیدی برای صلح و ثبات منطقه و جهان می‌دانیم و برای پایان تنش‌ها از راه صلح‌آمیز تاکید می‌کنیم.

گفتنی است وزارت بهداشت فلسطین در غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حملات اسرائیل از روز دوشنبه تا کنون، ۵۶ فلسطینی از جمله ۱۴ کودک و ۳ زن به شهادت رسیده‌ و ۳۳۵ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/003HwB

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خویشتن داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دارایی بلژیک از تلاش اروپا برای بهره گیری از دارایی های بلوکه شده روسیه خبر داد.

«وینسنت ون پتگم» وزیر دارایی بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا به توافق سیاسی برای مصادره سود حاصل از ذخایر بانک مرکزی روسیه نزدیک شده است.

وزیر دارایی بلژیک یادآور شد که این دارایی ها در راستای تحریم های بروکسل علیه مسکو مسدود شده است.

همزمان مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی برای اعمال مالیات بر سود حاصل از دارایی های خارجی روسیه هستند.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چندی پیش پیشنهاد داد که ۹۰ درصد از سود حاصل از دارایی های خراجی روسیه، به صندوق صلح اروپا واگذار شود تا برای تهیه تسلیحات نظامی برای اوکراین صرف شود و بقیه آن نیز به بودجه اتحادیه اروپا برای حمایت از صنعت دفاعی کی یف منتقل می شود.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که مسکو با ابتکار غیرقانونی آمریکا برای مصادره دارایی‌های روسیه مقابله خواهد کرد.

پسکوف افزود که این کار غیرقانونی است و در نتیجه مشمول اقدامات تلافی جویانه و اقدامات قانونی خواهد شد.

کد خبر 6085812

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا