Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری از‌ دستگیری عامل ورود و خروج دلارهای جعلی در شبکه معاملاتی جنوب شرق کشور و کشف ۲۰ تن روغن خوراکی از منزلی در زاهدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با تلاش و اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی کنارک فردی که اقدام به ورود و توزیع دلارهای جعلی در شبکه معاملاتی و بازار این شهرستان و چابهار کرده بود شناسایی و قبل از خروج از شهرستان در فرودگاه کنارک دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازرسی از چمدان همراه این متهم بیش از ۶۹ هزار و ۵۰۰ دلار جعلی کشف شد.

طاهری اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان، بیش از ۲۰ تن روغن مایع خوراکی احتکار شده به ارزش سه میلیارد و یکصد میلیون ریال، در بازرسی از یک منزل مسکونی در شهر زاهدان کشف شد.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اخبار جعلی رسانه‌های معاند در «پاورقی نوروزی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.

این برنامه در هفتمین قسمت خود به بررسی اخبار جعلی و دروغ‌های رسانه‌های معاند می‌پردازد؛ اخباری خلاف واقع که شامل جعل خبر، تقطیع، تحریف، وارونه‌سازی، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی از اتفاقات و مسایل داخلی ایران است.

محمدرضا شهبازی در این قسمت از برنامه با بررسی این موضوع به زبان طنز و فکاهی میزبان مخاطبان خواهد بود.

«پاورقی» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 6062725 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • کشف و معدوم سازی ۱۸۰ کیلوگرم روغن ضایعاتی در روداب
  • بررسی اخبار جعلی رسانه‌های معاند در «پاورقی نوروزی»