Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:15:27 GMT

ارزش پالایشی یکم ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۰۴۵۴

ارزش پالایشی یکم ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

به گزارش بورس تابناک، نماد‌های پالایشی امروز همانند روز‌های گذشته در دامنه مثبت و با افزایش تقاضا شروع به کار کرد، اما برخلاف روز گذشته قرمزپوش به پایان رسید و با کاهش ۰.۱۹ درصدی همراه شد. امروز نماد‌های " شپنا" و " شبندر" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشتند ونماد‌های شپنا و شتران پرتراکنش‌های بازار امروز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماد شبندر بیشترین افزایش قیمت را در معاملات امروز از آن خود کرد. امروز نماد پالایش بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.
شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۱.۵ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۳.۶۵ درصد رشد و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۱.۳۵ درصد افزایش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۵.۶۸ درصدی را تجربه کردند.


ارزش پالایشی یکم ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۱۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۶۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۲.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۶۱ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

  ارزش پالایش یکم در یکماه گذشته:

 

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و نهم رمضان شپنا پالایشی یکم شتران نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر دعای روز بیست و نهم رمضان پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است. بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۳۳۵ تومان رسیده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۲۰ تومانی (۰.۴۶ درصد) به ۴,۳۵۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۵۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۰.۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۱.۱ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳