Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری رویداد رقابتی هنر و رسانه با عنوان جشنواره خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از منطقه آزاد اروند، قدرت الله طمیمیان اظهار داشت: به‌منظور توانمندسازی اهالی فرهنگ و هنر رویداد رقابتی هنر و رسانه با عنوان جشنواره خرم‌شهر در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آثار ارسال‌شده این جشنواره باید در قالب فیلم کوتاه، داستان کوتاه، عکس و یا پادکست باشند و متقاضیان محترم می‌توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره 09228948098 تماس بگیرند و آثار خود را ارسال کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند بابیان اینکه این رویداد به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود، بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی‌ تخصصی نیز در قالب این جشنواره برگزار می‌شود.

طمیمیان گفت:  مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های آموزشی‌ جشنواره تا آخر اردیبهشت و مهلت ارسال آثار تا آخر خردادماه است و پس از اتمام آن‌ها نیز گواهی پایان دوره توسط حوزه هنری استان خوزستان صادر می‌شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت حوزه هنری، بسیج هنرمندان و صداوسیمای استان خوزستان و معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند هنر و رسانه منطقه آزاد اروند برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتزاز بزرگترین پرچم ایران در روز جمهوری اسلامی

ویژه برنامه «دهمین رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران» همزمان با دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان کشوری و سفرای کشورهای خارجی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این رویداد که برای دهمین بار برگزار می‌شود، شهردار تهران، سفرا و روسای سازمان های بین المللی مقیم تهران حاضر می‌شوند.

دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح در محل کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران هر ساله از سوی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه‌های اجتماعی در آپارت و اینستاگرام به آدرس (abasabadecopark@) دنبال کنند.  

رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در سال روز جمهوری اسلامی ایران است که بلندترین و سنگین‌ترین پرچم کشور به ارتفاع ۱۵۰ متر و وزن ۳۰۰ کیلوگرم با ابعاد ۲۲ در ۴۶ متر معادل ۱۰۲۴ مترمربع به اهتزار در می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهتزاز بزرگترین پرچم ایران در روز جمهوری اسلامی
  • امشب، آغاز مراسم قدر ۱۴۰۳ در اروند
  • ایتالیایی‌ها از ژانگ ییمو تجلیل می‌کنند
  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • مزیت رقابتی استان فارس، برخورداری از مردم مهمان نواز است
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی