Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:20:34 GMT

مقاومت و دفاع نظامی مناسب حق مشروع و انسانی مردم فلسطین است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۰۵۵۱

مقاومت و دفاع نظامی مناسب حق مشروع و انسانی مردم فلسطین است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرارت و آتش جنایات ضد بشری در دو منطقه مظلوم اسلامی یعنی افغانستان و فلسطین اشغالی موجب به شهادت رسیدن ده‌ها کودک، نوجوان و جوان مسلمان شد.

وی اضافه کرد: در افغانستان دختران و دانش آموز به دست گروه‌های تروریستی آمریکایی به خاک و خون کشیده شدند و در فلسطین اشغالی، مسلمانان بی گناه و مقاوم مورد تهاجم زمینی و هوایی رژیم پلید، سفاک، بی هویت و غاصب اشغالگر قدس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر ادامه داد: بسیاری از مردم عزیز آن منطقه شهید و مجروح شده‌اند و اینها همه با هماهنگی و حمایت امریکای جهان خوار و همدستی کشورهای استعمارگر اروپایی و سکوت مجامع حقوق بشری و برخی از کشورهای مرتجع عربی رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: متأسفانه پروژه عادی سازی روابط کشورهای عربی با آن رژیم نامشروع و جنایتکار با سردمداری آمریکا نیز در حال اجراست. بی تردید مقاومت و دفاع نظامی مناسب، حق مشروع و انسانی مردم فلسطین است.

صفایی بوشهری ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و همچنین عملیات تروریستی در افغانستان، حمایت خود را از عملیات دفاعی و مقابله به مثل رزمندگان فلسطین اعلام کرد.

وی افزود: همه مردم آزاده جهان به ویژه مسلمانان را به توصیه مهم مقام معظم رهبری یعنی «تداوم مقاومت در داخل سرزمین‌های فلسطین و تقویت خط جهاد و شهادت» و «حمایت جهانی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان از مجاهدین فلسطین» دعوت می‌کنیم.

امام جمعه بوشهر گفت: از خداوند می‌خواهیم هرچه زودتر رژیم غاصب، ظالم و جنایتکار صهیونیستی و گروه‌های تروریستی محو و نابود شوند و جهان به ویژه سرزمین‌های اسلامی از شرارت‌های آن جرثومه‌های فساد و تباهی رها گردد. یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهدای مقاومت را گرامی می‌داریم.

کد خبر 5211035

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رژیم اشغالگر قدس امام جمعه بوشهر فلسطین بوشهر صفایی بوشهری ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر واکسن کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا گرگان شیوع کرونا نماز عید سعید فطر اردبیل فطریه عکس استانها بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند

وزیر دفاع پاکستان با تکرار اتهامات اسلام‌آباد علیه افغانستان مبنی بر کارشکنی حاکمان آن در مبارزه با تروریسم، همسایه خود را «منبع ترور و منشأ حوادث تروریستی در پاکستان» توصیف کرد.

به گزارش مشرق، اظهارات تند خواجه محمد آصف درحالی عنوان می‌شود که پاکستان طی یک هفته گذشته شاهد حوادث سریالی تروریستی در بندر گوادر، شهر تربت در ایالت بلوچستان و حمله انتحاری علیه مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا بوده است.

دولت و ارتش پاکستان، «تروریست‌های تحت حمایت عوامل خارجی» را به دست داشتن در این حملات به ویژه عملیات انتحاری علیه اتباع چینی می‌دانند.

وزیر دفاع پاکستان در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بار دیگر افغانستان را به دلیل عدم پیشرفت در ریشه کنی تروریسم سرزنش کرد و خواستار تشدید کنترل های مرزی برای کاهش این تهدید شد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش حوادث تروریستی، نیاز به تغییر اساسی در وضعیت مرزی وجود دارد. منشأ تروریسم در پاکستان، در افغانستان است و با وجود تلاش های ما، کابل هیچ پیشرفتی در این راستا ندارد.

خواجه محمد آصف گفت: متاسفانه با وجود آگاهی طالبان افغانستان از مخفیگاه های تروریسم، تروریست ها آزادانه از خاک این کشور علیه پاکستان دست به عملیات می‌زنند.

وزیر دفاع پاکستان با تشریح وضعیت پیچیده مرزی با افغانستان تاکید کرد: همکاری کابل (برای مقابله با تهدید تروریسم) در دسترس نیست. مرز پاکستان و افغانستان با دیگر مرزهای سنتی بین المللی متفاوت است. پاکستان باید تمام قوانین و روش‌های بین المللی را در این مرز اجرا کند تا تردد تروریست ها متوقف شود.

وی تاکید کرد که تسهیلات سفر به پاکستان از طریق گذرنامه معتبر و اخذ روادید همچنان ادامه خواهد داشت.

پاکستان همسایه غربی خود یعنی افغانستان را به کم کاری در مبارزه با تروریسم به ویژه نیروهای ضدپاکستانی موسوم به تحریک طالبان پاکستان متهم کرده و تاکید دارد که طالبان پاکستانی آزادانه در خاک افغانستان تردد و دست به حملات علیه پاکستان می‌زنند؛ اتهامی که دولت‌های سابق و حکومت سرپرست طالبان در افغانستان را رد می‌کنند.

حکومت سرپرست طالبان در افغانستان با نادرست خواندن اتهامات طرف پاکستانی از اسلام‌آباد خواسته تا به جای متهم کردن همسایگان راهکار مشکلات خود را در داخل جستجو کند.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند
  • اجتماع خودجوش مردم ولایتمدار اسفراین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین 
  • شکستی دیگر بر پیکر رژیم صهیونیستی
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین
  • شکست اسرائیل در غزه/کابینه جنگ اسرائیل در حال فروپاشی است
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید
  • ناکامی بزرگ رژیم صهیونیستی در مواجه با مقاومت فلسطین در سال ۱۴۰۲
  • اتحادیه‌های دانشجویی: دفاع از فلسطین وظیفه همگان است