Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان، غروب امروز (چهارشنبه) از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت - قزوین محدوده منجیل و رودبار بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جریان سفر به گیلان، غروب امروز (چهارشنبه) با همراهی دکتر ارسلان زارع استاندار، از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت - قزوین محدوده منجیل و رودبار بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسید؛ عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز از خردادماه سال گذشته آغاز شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوبخت استاندار گیلان رئیس سازمان برنامه و بودجه پروژه آزادراه رشت قزوین آزادراه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، گفت: آمار اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر استان قزوین نسبت به سال‌های گذشته با افزایش چشمگیری همراه است.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم با زبان برنامه و بودجه صحبت کنیم، در دولت سیزدهم وزن بودجه فرهنگی استان نسبت به گذشته افزایش داشته تا جایی که سال گذشته با انجام طرح شهید آوینی اقدامات خوبی در حوزه بودجه فرهنگی اتفاق افتاد.

استاندار قزوین تاکید کرد: قرارگاه ویژه‌ای را در استان قزوین راه اندازی کردیم تا با کمک و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های امنیتی بر مسایل مهم استان تحلیل و بررسی صورت بگیرد.

اعلایی، یکی از دستاورد‌های مهم فرهنگی در راستای نشاط اجتماعی را توسعه ورزش دانست و بیان کرد: در این رابطه صعود تیم فوتبال شمس آذر قزوین به رقابت‌های لیگ برتر برای نخستین مرتبه در تاریخ ورزشی استان که تبعات مثبت فرهنگی بسیاری را نیز به همراه داشت تاکنون نشاط اجتماعی قابل قبولی را در استان ایجاد کرده است.

استاندار قزوین در ادامه بر انجام ماموریت دستگاه‌های اجرایی در استان تاکید کرد و گفت: صحبت در حوزه فرهنگی بسیار وسیع است چرا که فرهنگ مقوله‌ای سیار و انتزاعی است، به هرحال در حوزه ماموریتی دستگاه‌های متولی داریم که با وجود بهره مندی از اعتباراتشان بایستی در این حوزه نیز اهتمام لازم را داشته باشند.

به گفته وی، شورای فرهنگی عمومی استان قزوین در راستای تقویت سیاست‌های کلی کشور گام برمی دارد و در این راستا به اجرایی شدن هرچه بهتر وظایف دستگاه‌ها نیز کمک می‌کند.

اعلایی بیان کرد: استان قزوین در حوزه فرهنگ و شهادت دارای ارزش‌های غنی است و در وقایع ۲ سال گذشته که با جنگ ترکیبی دشمن نیز همراه بود، قزوین با کمترین آسیب فرهنگی مواجه بود که این مساله بیانگر وجود باور‌های عمیق اعتقادی رایج بین مردم این دیار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور