Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@22:14:14 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۲۲ اردیبهشت ماه رخ داد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۰۶۴۲

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‌ودوم اردیبهشت ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‌ودوم اردیبهشت ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:در تعطیلات عید فطر تردد از تهران به حومه ممنوع نیست
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در استان تهران، چون تعداد زیادی از افرادی که محل کارشان در تهران قرار دارد، اما محل سکونتشان در مناطق حومه و اطراف شهر تهران قرار دارد کل محیط شهری تهران و مناطق حومه به صورت یکپارچه دیده شده و بنابراین رفت و آمد از تهران به حومه شهر آزاد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشتر بخوانید:انهدام باند سارقان مسلح طلافروش‌های غرب استان تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه طلافروشی‌های "غرب استان تهران" و سرقت ناموفق طلافروشی "باقر شهر" توسط کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد.

بیشتر بخوانید:گروگانگیر بوشهری در پایتخت دستگیر شد
جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک گروگانگیر در محله ۱۳ آبان خبر داد و گفت: متهم در شهرستان "بوشهر" پسر ۷ ساله‌ای را به ازای دریافت ۵ میلیارد ریال گروگان گرفته بود.

بیشتر بخوانید:ناکامی سوداگر مرگ در توزیع تریاک
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدرتریاک جاساز شده در موتور کولر گازی خبر داد.

بیشتر بخوانید:کلاهبرداری با جعل هویت یک چهره هنری
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از دستگیری فردی که با جعل هویت یک چهره هنری از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری حوادث

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری حوادث بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود

پلیس، زن ۴۲ ساله برزیلی را که با آوردن جسد بی‌جان مردی به بانک قصد داشت وام بگیرد، دستگیر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «اریکا دی سوزا»، دایی ۶۸ ساله خود به نام «پائولو روبرتو براگا» را در حالی که روی ویلچر نشسته بود به بانک آورد تا به او برای دریافت وام ۳۲۰۰ دلاری کمک کند. او مدعی بود که خواهرزاده و مراقب اصلی مرد است.

کارمندان بانک با دیدن اریکا که تلاش می‌کرد سر دایی خود را بالا نگهدارد، خیلی زود متوجه شدند که براگا مشکلی جدی دارد. او هیچ علامتی از زنده بودن نشان نمی‌داد و اریکا به کارمندان بانک می‌گفت که دایی‌اش خیلی ساکت و آرام است و با کسی حرف نمی‌زند. حتی اریکا سعی می‌کرد با دایی‌اش صحبت کند که طبعتا مرد بی‌جان توانایی پاسخ دادن نداشته است.

اریکا به دایی خود می‌گفت، «دایی حواست هست؟ باید برگه‌ها را امضا کنی. من نمی‌توانم به جای تو امضا کنم. زود باش دیگه! اینقدر خسته‌ام نکن.»

سپس یکی از کارمندان گفت، «به نظر نمی‌آید که حالش خوب باشد.» و کارمند دیگر شروع به فیلم گرفتن از این صحنه عجیب‌وغریب کرد. با وجود اینکه اریکا، مدام می‌گفت که حال دایی‌اش خوب است و او فقط کم حرف می‌زند، کارمندان بانک با اورژانس و همچنین پلیس تماس گرفتند.

پس از آمدن پزشک امداد و پلیس مشخص شد، مرد بیچاره چند ساعتی است که فوت کرده و اریکا که نه‌تن‌ها خواهرزاده او نبود و فقط یکی از اقوام دور او محسوب می‌شد، قصد کلاهبرداری از بانک را داشته است. او اکنون در بازداشت موقت پلیس قرار دارد تا تکلیف نهایی‌اش مشخص شود.

دیگر خبرها

  • (تصویر) دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود
  • فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر