Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن بیانیه علماء و روحانیون استان کردستان در محکومیت دو جنایت دردناک، قتل عام دختران دانش آموز مدرسه ای در افغانستان و جنایت رژیم سفاک آدم کش و غارتگر وکودک کش صهیونیستی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرقوا

انسان قرن بیستم باتمام رشد وتوانمندی علمی وصنعتی خویش توجه ورویکردی نظام مند به پدیده دین پيدا کرده است، و به کاوش و پژوهش در ابعاد مختلف دین پرداخته است،متفکران جهان در کنار دین سکنی گزیده انده و به ژرف کاوی در مسائل دینی پرداخته اند و همچون تشنگانی در پی سیراب نمودن عطش معنوی خویش از اقیانوس بیکران دین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باتوجه به نقشه های شوم و پلید بدخواهان آیا سزاوار است که بااعتقاد به قرآن کریم که اساسنامه ی دین اسلام و فرامین رسول خدا یگانه نسخه شفا بخش آلام مسلمانان بازهم اختلاف داشته باشیم؟ در حالی که انبوهی از دشمنان قسم خورده که تنها آرزوی آنان نابودی اسلام است وبس.

دشمنانی که از هر حربه ای استفاده می‌کنند تا کمر این دین مبین الهی را بشکنند و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی نیز دریغ نمی‌کنند، حمله به فرهنگ و آداب و رسوم مسلمين، کشتن انسان‌ها ی بیگناه و تخریب اماکن مقدس وایجاد دو دستگی بین شیعه وسنی ودهها نمونه دیگر از جمله اقدامات آنها ست. 

جامعه روحانيون کردستان فرارسیدن عیدمعنوی فطر در این برهه ی حساس تاریخ بشر، وظيفه ی همه ی ما مسلمانان عمل به آیه شریفه(( ولا تنازعوا فتفشلوا وتذهب ریحکم)) و پیروی از قرآن و احادیث نبوی است که بزرگترین منادی دعوت به اتحاد ویکدلی همه ی مسلمان جهان هستند.

حکومت پیامبر که بنیانگذار حکومت اسلامی میباشد و دولت اسلامی را بصورت مشروطه اداره می‌کرده است و حکومت او مشروط به اجرای احکام قرآن و اوامر الهی بوده وخود اولین کسی بود که به سنن الهی عمل می نمود، وحتی بیشتر از عموم، مسلمين رابخدا دعوت میکرد.

مسلم است مسئولیت او بسیار سنگين‌تر از سایر مسلمين بوده و از آنجا که ایشان به وسیله وحی الهی به ذات مقدس حق متصل بودند واحکام الهی را دریافت و بدون کم وزیاد به مردم ابلاغ میفرمود، هیچگونه اشتباهی در رفتار وسنت آن بزرگوار دیده نشده است، و ایشان بعنوان انسانی کامل مورد توافق تمامی فرق اسلامی و حتی هرانسان آزاده ایی است،

توجه به بیانات حضرت امام خمینی (ره) که فرمود: مسلمين باید بیدار باشند، مسلمين باید هوشیار باشند که امروز مثل دیروز نیست، این عصر مثل عصر های سابق نیست که هرطایفه ایی در محل خودشان منافع خودشان را به دست بیاورند، امروز منافع همه کشورهای اسلامی به هم پیوند خورده است.

وهمچنین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که علاج اصلی، داروی اصلی برای امروز دنیای اسلام را اتحاد و همبستگی اعلام میکند، پس باید همیشه هوشیار باشیم و در حفظ وحدت اسلامی و همدلی و همکای و مبارزه بادشمنان همدلی و وحدت خود را حفظ کنیم. تا ان شاء الله به معنای واقعی به ریسمان الهی چنگ زنیم واز تفرقه وپراکندگی دوری کنیم. 

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم فهیم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری
مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور 
شورای روحانیت مراکز اسلامی 
طلاب و مدرسین حوزه های علمیه و 
همه مردم شريف استان کردستــــــان

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم

سفیر چین در کابل در دیدار با وزیر خارجه حکومت طالبان اظهار داشت پکن همکاری با کابل برای گشایش کریدور واخان را بررسی می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ژائو شینگ» سفیر چین در کابل در دیدار با «امیرخان متقی» وزیر خارجه طالبان گفت کشورش راه‌ها و امکانات همکاری با طالبان برای گشایش کریدور واخان را بررسی می‌کند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه طالبان، سفیر چین در این دیدار گفته است دولت پکن تلاش می‌کند تا همکاری نزدیک با حکومت طالبان را ادامه دهد.

متقی با ابراز خرسندی از روابط کابل و پکن افزود طالبان فرصت‌های خوبی را در زمینه سرمایه‌گذاری ایجاد کرده‌ است و «افزایش صادرات انار و جلغوزه به جمهوری خلق چین و تحولات سرمایه‌گذاری در مس عینک، کریدور واخان و برخی مناطق دیگر» نمونه‌های بارز آن است.

کابل: از همکاری چین در احداث کریدور «واخان» استقبال می‌کنیمدولت موقت طالبان: چین در بازگشایی کریدور «واخان» همکاری کند

کار ساخت 50 کیلومتر جاده در منطقه واخان ولایت بدخشان که افغانستان را به چین وصل می‌کند در حکومت پیشین آغاز شده بود، اما ناتمام متوقف شد.

حکومت طالبان پس از به قدرت رسیدن، کار ساخت این جاده را از سرگرفت و اخیراً نیز والی بدخشان اعلام کرد این پروژه به‌زودی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • سفیر طالبان در پکن: مناسبات افغانستان با چین بسیار مهم است
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • تعیین سفیر جدید طالبان در ازبکستان
  • جنایت در غزه نتیجه جاهلیت مدرن است
  • حقانی: دنیا باید بپذیرد که افغانستان کشور مستقل است
  • طالبان: آماده همکاری با «او.آی.سی» در قضیه فلسطین هستیم