Web Analytics Made Easy - Statcounter

فایل صوتی منتشر شده از مسعود شجاعی در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است

کاپیتان تی تی ها اخبار اخیر در مورد جدایی اش را تایید کرد.

به گزارش طرفداری، در روزهای اخیر اخبار و شایعات زیادی مبنی بر جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه مطرح شد و در طرفداری به دلایل این جدایی که به مسائل مالی و البته اختلاف با رسول خطیبی برمی گردد، پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال ساعتی قبل یک فایل صوتی کوتاه از مسعود شجاعی در فضای مجازی منتشر شده که در آن به احتمال بالای جدایی خود و اشکان دژاگه اشاره کرده است. کاپیتان تراکتوری ها در صحبت هایش می گوید:

خدا را شکر در این مدت رختکن خیلی سالمی داشتیم و بازیکنان همه متواضع بودند و با وجود تمام مشکلات، این رفاقت در رختکن بود که مشکلات را قابل تحمل می کرد. ولی متاسفانه در این اواخر روی خط قرمز من و خیلی ها یعنی احترام، پا گذاشته شد و با این شرایط، اوضاع دیگر قابل تحمل نیست و ماندن من و اشکان دژاگه که به خوبی با خصوصیات اخلاقی اش آشنا هستم دیگر جایز نیست. فکر می کنم رفتن ما بهتر باشد تا به تیم ضربه ای وارد نشده و وارد حاشیه نشود.

شجاعی به طور غیر مستقیم اختلافاتش با تراکتوری ها را مورد اشاره قرار داده و مدعی است به او و اشکان دژاگه بی احترامی شده است. عده ای می گویند منظور کاپیتان از بی احترامی رفتارهای باشگاه است و عده ای هم مدعی هستند او به مشکلات شان با رسول خطیبی اشاره کرده است.

 با این صحبت ها بحث جدایی کاپیتان های تراکتور کاملا جدی به نظر می رسد و باید دید این بار این قضیه در نهایت به جدایی ختم می شود یا باز هم دو طرف با هم سازش خواهند کرد؟

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز ار تراکتور جدا شد

پاکو خمز از تراکتور رفت.

طرفداری | پاکو خمز سرمربی تراکتور از این تیم جدا شد.

در چند ساعت گذشته خبرهایی مبنی بر جدایی پاکو خمز ار تیم تراکتور منتشر شده بود اما هیچکدام از سوی منابع رسمی و اعضای هیات مدیره تراکتور نه تایید نه تکذیب شد.

اما دقایقی پیش رضا کرمانشاهی معاون اجرایی باشگاه تراکتور با انتشار یک استوری جدایی پاکو خمز از تراکتور را تایید و برای این سرمربی اسپانیایی آرزوی موفقیت کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • گزینه سقوط نقشه تک رقمی شدن می‌کشد!
  • پایان کار خمز در تراکتور
  • پاکو خمز ار تراکتور جدا شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • نصیرزاده: خمز سال بعد هم می‌ماند
  • عشق فضای مجازی به جدایی زوج جوان منجر شد
  • عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران
  • دویدن بنفش‌ها سن و سال نمی شناسد!
  • مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند
  • شمایل هوادار کاملا دور از سقوط