Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:45:07 GMT

مانور امداد و نجات جاده ای در روانسر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۱۹۲

مانور امداد و نجات جاده ای در روانسر برگزار شد

رییس جمعیت هلال احمر روانسر در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: این مانور با هدف حفظ آمادگی و افزایش سرعت عمل، تحکیم و حفظ انسجام اداره های عضو ستاد حوادث و کسب آمادگی در برخورد با حوادث جاده ای برگزار شد.

سیدنبی حسینی افزود: در این مانور که با حضور اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه در یکی از پرترددترین محورهای این شهرستان انجام شد فزود: در این صحنه تصادف فرضی که نشانگر بی دقتی به قوانین راهنمایی و رانندگی رانندگان بود و منجر به مسدودشدن خروجیهای خودرو در اثر درهم فرو رفتن بدنه آن شده بود و امکان خارج کردن سرنشینان مصدوم وجود نداشت، نیروهای امدادی و عمل کننده در صحنه حاضر شدند و با استفاده از آخرین یافته ها و تجهیزات و امکانات کار امدادرسانی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عوامل امدادی در قالب یک سناریو آیتم های رها سازی، تثبیت، انتقال مصدوم، مدیریت صحنه را تمرین کردند.

در این مانور دستگاه های انتظامی و پلیس راه، شهرداری، راهداری و اورژانس مشارکت داشتند.

در ادامه این مراسم عملیات فرود اضطراری در اماکن بلندمرتبه توسط تیم های زبده امدادی اجرا و توان امدادی تیم های امدادونجات به نمایش درآمد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر امداد و نجات تصادفات جاده ای سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر امداد و نجات تصادفات جاده ای روانسر امداد و نجات تصادفات جاده ای سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود