Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:54:56 GMT

پنتاگون بار دیگر از رژیم اشغالگر حمایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۲۰۹

پنتاگون بار دیگر از رژیم اشغالگر حمایت کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا، امروز (چهارشنبه) در تماسی که با همتای صهیونیست خود داشت، از حمایت واشنگتن از تل‌آویو خبر داد.

سخنگوی پنتاگون در این باره اعلام کرد: «آستین در این مکالمه بر حمایت قاطعانه آمریکا از حق مشروع اسرائیل برای دفاع از خود و شهروندانش تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

همچنین این مقام آمریکایی بر لزوم تلاش تمام طرف‌ها برای بازگرداندن صلح و آرامش نیز تاکید داشته است.

ساعاتی پیش «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، در سخنانی اعلام کرد از تشدید تنش‌ها میان رژیم اشغالگر صهیونیستی و فلسطین نگران است و تصریح کرد: «دولت بایدن به کار با اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها برای توقف تنش پای‌بند می‌ماند.»

ازسوی دیگر، «جین ساکی» سخنگوی کاخ سفید، نیز از انجام مکالمه‌هایی با طرف‌های ذی‌ربط در منطقه خبر داد و گفت: «مذاکرات درباره افزایش تنش‌ها در اسرائیل ادامه دارد و ما حدود ۲۵ مکالمه را در سطح مقامات ارشد به انجام رساندیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پنتاگون آمریکا رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آستین: آمریکا به دنبال تشدید تنش نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پت رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا یکشنبه شب در بیانیه‌ای در تارنمای پنتاگون گفت که آستین و گالانت برای سومین بار در روز‌های گذشته و به منظور «بررسی عملیات ترکیبی موفق آمریکا، اسرائیل و شرکای آنها در دفاع از اسرائیل در مقابل حملات بی‌سابقه از خاک ایران و توسط گروه‌های نیابتی ایران» گفتگو کردند.

در این بیانیه آمده است: آستین تاکید کرد که آمریکا به دنبال تشدید تنش نیست، اما ما به اتخاذ همه اقدامات لازم برای دفاع از اسرائیل و پرسنل آمریکایی ادامه می‌دهیم.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع آمریکا، آستین همچنین گالانت را از مشاوره‌های خود با شرکا و متحدان برای تقویت عزم بین‌المللی در مقابل تهاجم ایران مطلع کرد.

دیگر خبرها

  • پنتاگون: آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست
  • موضع‌گیری تازه پنتاگون درباره جنگ با ایران
  • گفت‌وگوی وزرای دفاع آمریکا و قطر درباره حمله ایران
  • وزیر دفاع آمریکا: ایالات متحده به دنبال تشدید تنش نیست
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست
  • آستین: آمریکا به دنبال تشدید تنش نیست
  • مذاکرات مهم آمریکا، اسرائیل و مصر درباره عملیات رفح
  • آستین: اسرائیل بدون اطلاع واشینگتن اقدامی علیه ایران نکند
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر جنگ اسرائیل با وزیر دفاع آمریکا هم‌زمان با حملات سپاه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر جنگ اسرائیل با وزیر دفاع آمریکا همزمان با حملات سپاه