Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@11:19:22 GMT

عیدی رادیو فرهنگ به مخاطبان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۲۱۳

عیدی رادیو فرهنگ به مخاطبان

به مناسبت عید سعید فطر دو ویژه برنامه از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش برنا، گروه جامعه رادیو فرهنگ در برنامه «صبح روز پاداش» پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به موضوع عید سعید فطر و دست آوردهای یک ماه بندگی می پردازد.

این برنامه که از ساعت ۶:۳۰ صبح پخش می شود با موضوع پایان روزهای بندگی و اطاعت و جشن عبادت و بندگی با محوریت فضای شاد و عیدانه با رنگ و بوی مذهبی سعی در ایجاد لحظاتی خوش برای مخاطبان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگو با کارشناس دینی و افراد تاثیرگذار، ارتباط با گزارشگران، حال و هوای عید در استان های خاص و گزارش ویژه از مردم با موضوع پایان ماه رمضان و شکر خداوند  از دیکر بخش های برنامه « صبح روز پاداش» است.

برنامه «هفت کوچه» رادیو فرهنگ نیز پس از معرفی آیین های وداع با ماه مبارک رمضان به جشن ها و رسوم عید سعید فطر در فرهنگ مردم اشاره دارد  و در این برنامه جایگاه عید سعید فطر در فرهنگ مردم ایران بررسی می شود.

در بخش نمایشی «هفت کوچه » نیز علیرضا تابان ، منوچهر آذری و عباس محبی به اجرای نمایش رادیویی می پردازند.

این برنامه ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد و اجرای سکینه ارجمندی روی آنتن می رود.

همچنین برنامه « قلب فرهنگی» به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری ساعت۱۲:۳۰روز جمعه نیز به جایگاه عید سعید فطر در بین مسلمین به عنوان عید بازگشت به فطرت می پردازد.

رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز پخش می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه ماه رمضان شکر مردم ایران قلب جامعه شکر صدا و سیما عید فطر قلب ماه رمضان مردم ایران خبرگزاری برنا کارگردان تهیه کننده رمضان مذهب رادیو فرهنگ قلب آسیا عید سعید فطر رادیو فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت

به گزارش قدس آنلاین، در ایام نوروز ۱۴۰۲، پلتفرم فیلیمو با رونمایی از برنامه گفتگو محور طنز "عیدیHD" به کارگردانی و اجرای امیرحسین قیاسی، گامی نو در عرصه سرگرمی مخاطبان خود برداشت. این برنامه ۱۰ قسمتی با فضایی شاد و صمیمی، با بهره‌گیری از طنز هوشمندانه، خلاقیت در اجرا، حضور چهره‌های محبوب و استفاده از جذابیت‌های بصری و موسیقی، به یکی از برنامه‌های محبوب نوروزی تبدیل شد و توانست نام خود را در میان برنامه‌های گفتگو محور طنز ماندگار کند.

برخلاف بسیاری از برنامه‌های گفتگو محور مرسوم که در چارچوب سوالات کلیشه‌ای و تکراری گرفتار شده‌اند، عیدیHD با اتکا به خلاقیت و نوآوری، فضایی متفاوت و جذاب را برای مخاطبان خود رقم زد. قیاسی با دوری از کلیشه‌ها و پرسش‌های تکراری، به گفتگوی صمیمی و خودمانی با مهمانان برنامه می‌پرداخت و با طرح پرسش‌های ظریف و طنزآمیز، آنها را به واکنش‌های جالب و خنده‌دار وادار می‌کرد. این رویکرد، فضایی شاد و مفرح را برای مخاطبان ایجاد می‌کرد و آنها را به تماشای ادامه برنامه ترغیب می‌کرد.

علاوه بر پرسش‌های طنزآمیز، قیاسی از خلاقیت در اجرا نیز بهره می‌برد. استفاده از جذابیت‌های بصری مانند نمایش تصاویر و ویدئوهای مرتبط با موضوع گفتگو، اجرای حرکات طنزآمیز و همچنین خرق عادت در نحوه معرفی مهمان، به جذابیت برنامه می‌افزود. این خلاقیت‌ها، عیدیHD را از یک برنامه گفتگو محور معمولی متمایز می‌کرد و آن را به تجربه‌ای منحصر به فرد برای مخاطبان تبدیل می‌کرد.

حضور چهره‌های محبوب و شناخته شده سینما و تلویزیون در عیدیHD، از دیگر عوامل موفقیت آن بود. مریم امیرجلالی، ابوطالب حسینی، بهمن هاشمی و ... از جمله مهمانان این برنامه بودند که با حضور خود، لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم زدند. این چهره‌های محبوب با شوخ طبعی خود، به جذابیت برنامه می‌افزودند و مخاطبان را به تماشای ادامه آن ترغیب می‌کردند.

استفاده از موسیقی‌های خاطره‌انگیز و نوستالژیک در برنامه، حس و حال خاصی به آن می‌بخشید. بخش اجرای زنده موسیقی که ترانه‌های خاطره‌انگیز را با ملودی‌های متفاوت اجرا می‌کرد، از دیگر جذابیت‌های عیدیHD بود. این بخش از برنامه، علاوه بر ایجاد فضایی شاد و صمیمی، حس نوستالژی را در مخاطبان زنده می‌کرد و آنها را به یاد خاطرات گذشته می‌انداخت.

تیتراژ ابتدایی برنامه که ترکیبی از آهنگ‌های ضرب‌دار با رژه ارتش‌های مختلف جهان بود، از همان ابتدا نوید یک برنامه متفاوت و سرگرم‌کننده را می‌داد. این تیتراژ بامزه و خلاق، مخاطبان را برای تماشای ادامه برنامه مشتاق می‌کرد و آنها را به دنیای طنز و خلاقیت عیدیHD رهنمون می‌شد.

عیدیHD با طنز هوشمندانه، خلاقیت در اجرا، حضور چهره‌های محبوب و استفاده از جذابیت‌های بصری و موسیقی، به یکی از برنامه‌های محبوب نوروزی در فیلیمو تبدیل شد. این برنامه نشان داد که با کمی خلاقیت و نوآوری، می‌توان برنامه‌های گفتگو محور را به تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای مخاطبان تبدیل کرد. عیدیHD نه تنها لحظات مفرحی را برای مخاطبان خود رقم زد، بلکه به عنوان نمونه‌ای از یک برنامه گفتگو محور خلاق و متفاوت، در ذهن مخاطبان ماندگار شد و به عنوان نقطه عطفی در تاریخ برنامه‌های گفتگو محور طنز در ایران شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | تاثیر رادیو در افزایش مخاطبان صداوسیما
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • رضایتمندی سی و دو درصدی مخاطبان از رادیو کیش
  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • شنونده «شب های ایران» از رادیو چی چست باشید