Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال دربی 95 را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: ذوب آهن اصفهان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور میهمان تیم فوتبال استقلال تهران بود و توانست حریف خود را با 2 گل شکست بدهد و با کسب 3 امتیاز ارزشمند دست به کار بزرگی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید محمدزاده و میلاد جهانی گلزنان مسابقه بودند.

سرمربی هفته: مجتبی حسینی

مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در ابتدای فصل هدایت تیم نفت مسجد سلیمان را برعهده داشت، روزهای خوبی را در این تیم اصفهانی دنبال می کند و امیدوار است تیمش را در لیگ برتر نگه دارد. ذوب آهن با هدایت حسینی توانست از سد تیم فرهاد مجیدی عبور کند.

ستاره هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال که روزهای درخشانی را در این تیم سپری می کند، در بازی با فارنسه موفق شد 2 گل و 2 پاس گل را به ثبت برساند تا شب ویژه ای را برای خودش رقم بزند. این تیم بعد از اسپورتینگ لیسبون در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

جنجال هفته: جدال اصفهان

دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار جنجالی و پرهیاهو در دیار زاینده رود به تساوی یک-یک انجامید تا امتیازات میان مدعیان قهرمانی تقسیم شود.

اعتراض هفته: تراکتور تبریز

بازیکنان تیم فوتبال تراکتور تبریز با انتشار پیامی در فضای مجازی نسبت به عدم دریافت مطالبات خود ابراز نارضایتی و از مدیریت باشگاه تقاضا کردند برای حل این موضوع اقداماتی را انجام بدهند. تراکتوری ها موفق شدند با عبور از دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حریف النصر عربستان شوند.

پیشنهاد هفته: دربی سرخابی‌ها

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال جمعه شب در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم می روند تا دربی 95 را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. شاگردان یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی امیدوار هستند در این بازی عملکرد خوبی را ارائه بدهند و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس تیم فوتبال لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری

ستاره جوان تیم ملی فوتبال ایران با تیم باشگاهی خود موفق به فتح لیگ قطر شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری