Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به سران کشور‌های اسلامی، اظهار کرد: اطمینان دارم در پرتو اراده و مساعی مشترک رهبران کشور‌های اسلامی، پیوند‌های مودت و دوستی میان مسلمانان جهان بیش از گذشته تحکیم می‌یابد

وی در این پیام خاطرنشان کرد: عید فطر، جشن بازگشت به فطرت و موسم شعف و سرور روزه‌داران و بندگان صالحی است که جان خویش را در نهر زلال رمضان تطهیر کرده‌اند و به واسطه تزکیه و تهذیب نفس، سرافرازانه در پیشگاه الهی به بندگی خویش فخر و مباهات می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام تبریک رئیس جمهور تصریح شده است: اطمینان دارم در پرتو اراده و مساعی مشترک رهبران کشور‌های اسلامی، پیوند‌های مودت و دوستی میان مسلمانان جهان بیش از گذشته تحکیم می‌یابد و شاهد رشد و اعتلای فرهنگ اسلام در سراسر جهان خواهیم بود.

روحانی در پیام تبریک خود به سران کشور‌های اسلامی به مناسبت عید سعید فطر، ابراز امیدواری کرده است به یمن و برکت این عید فرخنده، شاهد کنترل و مهار بیماری کرونا در سراسر جهان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید فطر حسن روحانی پیام تبریک کشور های اسلامی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر کراچیِ پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین رسانه‌های پاکستانی گزارش کردند که به‌مناسبت بازدید رئیس‌جمهور ایران از «کراچی» در روز سه‌شنبه، تمام اداره‌ها و مراکز آموزشی این شهر تعطیل خواهد بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نخستین سفرش به پاکستان و در پاسخ به دعوت نخست‌وزیر این کشور قرار است فردا (دوشنبه) سوم اردیبهشت راهی این کشور می شود.

۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ «شهباز شریف» نخست‌وزیر جدید پاکستان در تماس تلفنی با رئیسی گفته بود که منتظر سفر شما به اسلام‌آباد هستیم. دعوتی که «آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان در گفت‌وگوی تلفنی ۲۳ فروردین ماه با همتای ایرانی آن را مجددا تکرار کرد. دعوتی که از قبل مطرح بود و عمران خان نخست‌وزیر پیشین پاکستان پیش از این (آذر ۱۴۰۰) از رئیسی برای سفر به اسلام‌آباد دعوت کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • شهر کراچیِ پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه