Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:19:42 GMT

خالد قدومی: همه‌پرسی حق همه فلسطینیان است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۳۳۸

خالد قدومی: همه‌پرسی حق همه فلسطینیان است

به گزارش ایرنا، رئیس دفتر جنبش حماس در تهران چهارشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به بررسی آخرین تحولات فلسطین پرداخت.

وی با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه یکسری عناوین را مطرح کرد و گفت که مقاومت ویژگی‌هایی دارد اول اینکه هماهنگ و تکمیل‌کننده ملت فلسطین است.

وی افزود: ملت فلسطین با هماهنگی و مقاومت امروز یک معادله جدیدی را رقم زده است یعنی این مقاومت و سلاح‌هایی که در غزه است نه فقط برای غزه بلکه برای کل فلسطینیان در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر جنبش حماس در تهران با اشاره به اینکه ما از ملت فلسطین دفاع می‌کنیم ادامه داد: رژیم صهیونیستی جنایتکار می‌خواست افراطیون و یهودیان را به مسجد القصی بیاورد.

قدومی با بیان اینکه بحران سیاسی برای نتانیاهو پیش آمده است خاطرشان کرد: او می‌خواست آرا و نظرات افراطیون را برای خود جذب کند تا آن‌ها برای تشکیل کابینه کمک کنند، آن‌ها خون خوار و کودک کش هستند.

رئیس دفتر جنبش حماس در تهران گفت: در همه فلسطین هر تجاوزی علیه فلسطین شود مقاومت در خط مقدم دفاع از ملت فلسطین خواهد بود و اجازه نخواهیم داد و نخواهند داد که خون ما را صهیونیست‌ها بریزند.

وی با اشاره به پیشرفت فنی مقاومت افزود: امروز دو پایگاه هوایی ارتش اسرائیل مورد هدف قرار گرفت همچنین خطوط انتقال نفت مورد هدف قرار گرفت، این مقاومت مقاومتی هوشمند و هدفمند است و می‌تواند از ملت خود دفاع کند.

قدومی با اشاره به اینکه ما در مرحله جدیدی هستیم و این مرحله نمی‌تواند دو روایت را در دل خود جا بدهد، افزود: یا باید صحبت از فلسطین و یا صحبت از اسرائیل کرد، سران صهیونیستی هنوز نمی‌خواهند چیزی به اسم فلسطین باشد، ولی ما نمی‌خواهیم چیزی به نام صهیونیست‌ها بماند.

وی با اشاره به اینکه معامله قرن، عادی سازی روابط، سازش و مذاکرات این‌ها همه صحبت‌های پوچ است و هیچ ارزشی ندارد، تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم حتی یک رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین بماند، همه‌پرسی حق همه فلسطینیان است.

رئیس دفتر جنبش حماس در تهران ادامه داد: کدام ادبیات، وجدان و قانون جهانی و کدام مرجعیت قانونی در دنیا وجود دارد که اقدامات این رژیم جعلی را بپذیرد.

او گفت: غربی‌ها در برابر حوادث خونبار فلسطین سکوت کردند، تغییراتی در افکار عمومی و در جامعه بین الملل نسبت به رژیم صهیونیستی ظاهر شده است، ما این رژیم را نمی‌خواهیم و اجازه نمی‌دهیم که آن‌ها در سرزمین ما بمانند، ما نمی‌گذاریم عادی سازان سیاست شان را به ما دیکته کنند.

وی در پایان تصریح کرد: انشاء الله آینده بدون هیچ حضوری از صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین خواهد بود، چیزی به نام قدس شرقی و غربی وجود ندارد، فلسطین از بحر تا نهر است.

برچسب‌ها خالد القدومی اسماعیل هنیه فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خالد القدومی اسماعیل هنیه فلسطین خالد القدومی اسماعیل هنیه فلسطین اخبار کنکور رئیس دفتر جنبش حماس در تهران ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از العالم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، امروز در بیانیه‌ای تأکید کرد این جنبش تحولات مربوط به پاسخ مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق و ترور برخی از فرمانده سپاه پاسداران، را همچنان رصد می‌کند.
در این بیانیه آمده است: حماس اقدام جمهوری اسلامی را ارج می‌نهد و در عین حال از موضع مغرضانه و جانبدارانه غرب از رژیم اشغالگر ابراز تاسف می‌کند به‌ویژه در زمانی‌که طرف‌های غربی در قبال جنگ نسل‌کشی که این رژیم علیه ملت فلسطین در غزه به راه انداخته و فلسطینیان را در کرانه باختری و قدس و اسرای فلسطینی را در زندان‌ها تحت شکنجه قرار می‌دهد، سکوت کرده‌اند.
در این بیانیه تاکید شده است: پاسخ موشکی و پهپادی ایران موید این واقعیت است دورانی که رژیم صهیونیستی می‌توانست بدون پاسخگو شدن و مجازات هر طوری که می‌خواست عربده‌کشی کند، تمام شده است.
حماس در این بیانیه همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی، نیرو‌های مقاومت در منطقه و آزادگان جهان خواست به حمایت از ملت فلسطین در نبرد "طوفان الاقصی"، که برای آزادسازی فلسطین و مقدساتش در جریان است، حمایت کنند.

 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • خالد قدومی: عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت