Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@08:27:12 GMT

اتلتیکو مادرید 0-0 رئال سوسیداد؛ محل تبادل نظر کاربران

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۳۶۵

اتلتیکو مادرید از هفته 36 رقابت های لالیگا میزبان رئال سوسیداد است.

اتلتیکو مادرید، تیم 77 امتیازی و صدرنشین رقابت های لالیگا، سه هفته مانده به پایان رقابت ها برای افزایش اختلاف با سایر مدعیان میزبان رئال سوسیداد، تیم پنجم جدول است.

اطلاعات بازی اتلتیکو مادرید - رئال سوسیداد تاریخ برگزاری: پنجشنبه | 23 اردیبهشت 1400 زمان برگزاری: ساعت 00:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه وندامتروپولیتانو | مادرید داور بازی: آقای گیلرمو کوادرا فرناندز گلزنان: - ترکیب اتلتیکو مادرید (2-4-4)

اوبلاک؛ تریپیر، ساویچ، فلیپه، هرموسو؛ سائول، کوکه، کاراسکو، مارکوس یورنته؛ آنخل کوریا، لوئیس سوارز

ترکیب رئال سوسیداد (2-4-4)

الکس رمیرو؛ زالدوا، الوستوندو، سگنان، ناچو مونرئال؛ زوبیمندی، گوریدی، اویارزابال، آندر؛ پورتو، الکساندر ایساک

 

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال سوسیداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!

لوکیتا سی و چهارمین ال کلاسیکوی خود را تجربه کرد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

لوکا مودریچ که با بازوبند کاپیتانی کهکشانی‌ها در این جدال حاضر شده بود، عملکرد خوبی در زمین ارائه کرد و مثل همیشه تأثیرگذار ظاهر شد. قرارداد مودریچ که در آستانه ۳۹ سالگی است، تا پایان فصل جاری با رئال مادرید اعتبار دارد و هنوز مذاکره‌ای بر سر تمدید آن صورت نگرفته است. پیش‌تر اعلام شده بود که مودریچ به احتمال زیاد در تابستان ۲۰۲۴ رئال مادرید را ترک می‌کند و احتمالا راهی لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود، با این حال هنوز هیچ خبری در مورد آینده هافبک کروات تایید نشده‌است و هواداران رئال باید چند هفته دیگر منتظر بمانند.

پس از پایان بازی دیشب، هواداران رئال مادرید که از پیروزی بزرگ تیمشان خوشحال بودند، اتوبوس حامل بازیکنان لوس بلانکوس را احاطه کرده و در حمایت از آن‌ها شعار سر دادند. طرفداران رئال مادرید در بخشی از جشن خود، از لوکا مودریچ خواستند قراردادش را تمدید کند و برای دست کم یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند. آن‌ها با شعار (لوکا، بمان) خواسته و آرزوی خود را به اطلاع لوکیتا رساندند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس