Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام خاطرنشان کرد: عید فطر، جشن بازگشت به فطرت و موسم شعف و سرور روزه‌داران و بندگان صالحی است که جان خویش را در نهر زلال رمضان تطهیر کرده‌اند و به واسطه تزکیه و تهذیب نفس، سرافرازانه در پیشگاه الهی به بندگی خویش فخر و مباهات می‌کنند.

در پیام تبریک رییس جمهور تصریح شده است: اطمینان دارم در پرتو اراده و مساعی مشترک رهبران کشورهای اسلامی، پیوندهای مودت و دوستی میان مسلمانان جهان بیش از گذشته تحکیم می‌یابد و شاهد رشد و اعتلای فرهنگ اسلام در سراسر جهان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی در پیام تبریک خود به سران کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید فطر، ابراز امیدواری کرده است به یمن و برکت این عید فرخنده، شاهد کنترل و مهار بیماری کرونا در سراسر جهان باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسن روحانی عید فطر عید سعید فطر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به غرب : عاقل باشید و از اسرائیل حمایت نکنید

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خطاب به غرب گفت: توصیه می کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.   به گزارش ایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون‌شکن، تروریست و کودک کش بردارید. شما خوب می دانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.   وی ادامه داد: اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور ، قطع خواهیم کرد.   سردار شکارچی گفت: چنانچه گوشه ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک ها و پهپادهای دشمن شکن از سامانه های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهدایی تان به صهیونیست ها عبورکردیم و قلعه های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.   سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: توصیه می کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به غرب : عاقل باشید و از اسرائیل حمایت نکنید
  • هشدار سردار شکارچی به کشورهای غربی حامی اسرائیل
  • رژیم مستأصل پایش را از گلیمش درازتر کند، قطعش می‌کنیم
  • واکنش مهم سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به تهدیدات اسرائیل
  • دست از حمایت رژیم اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست بردارید
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • پیام تبریک سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی
  • پیام تبریک سازمان اوقاف به مناسبت حمله به اهداف رژیم صهیونیستی
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی