Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:26:40 GMT

چراغ سبز کنست برای ادامه جنایت صهیونیست‌ها در غزه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۴۶۱

چراغ سبز کنست برای ادامه جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی، این روزنامه صهیونیستی به شمار آرای موافقان و مخالفان این طرح هیچ اشاره‌ای نکرده است.

پیشتر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کنست درخواست ورود ارتش اسرائیل به مناطق ناآرام و درگیر با مردم فلسطین همچون "اللد" در جنوب سرزمین‌های اشغالی را کرده بود.

موافقت کنست با تشدید حملات ساعاتی پس از حمله انتقام جویانه گروه‌های مقاومت به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در اقدامی ضد بشری برج مسکونی الشروق در مرکز غزه را هدف سه موشک قرار داد که در نتیجه آن بخشی از ساختمان این برج فروریخت.

به دنبال  این حمله، گردانهای القسام شاخه نظامی حماس ۱۳۰ موشک روانه شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال غزه کردند که در نتیجه آن تاکنون ۲۶ صهیونیست زخمی شدند.

برخی منابع خبری از کشته شدن یک صهیونیست در مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند، موضوعی که مقامات رسمی صهیونیست به علت پیامدهای ناشی از آن تاکنون واکنشی به آن نشان نداده‌اند.

برچسب‌ها رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها: ما شمال را از دست دادیم

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نظرات شهرک نشینان شمال را در مورد جنگ جاری با لبنان و اجماع در مورد ناامیدی از بازگشت با توجه به بی توجهی کابینه صهیونیستی و نبود امنیت اقتصادی و هرگونه افق آینده بررسی کرد.

براساس گزارش المیادین، در گزارشی که شبکه ۱۲ این رژیم پس از انجام چندین مصاحبه با شهرک نشینان ارائه کرد، آمده است که شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی هیچ افق آینده‌ای ندارند و از وعده‌هایی که به سختی به آنها می‌رسد مستاصل هستند و نمی‌دانند چه زمانی به خانه‌های خود باز خواهند گشت. 

 این کانال اظهارات سران صهیونیست را در مورد شمال نشان داد، از جمله بیانیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر که گفته بود: امنیت را نه تنها به جنوب، بلکه به شمال نیز باز می‌گردانیم. یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز درباره شمال اراضی اشغالی گفت: ما مردم را بدون محافظت رها نخواهیم کرد.

از سویی دیگر هرزی هالیوی،  رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در همین راستا گفت: ما متعهد می‌شویم که ساکنان شمال به وضعیت امنیتی متفاوتی بازگردند. 

گای وارون، نویسنده این گزارش کانال ۱۲ صهیونیستی تأیید کرد که با وجود این وعده‌ها ۶۵ هزار شهرک نشین از شمال تخلیه شده اند و صهیونیست‌های باقی مانده در زیر موشک‌ها و آژیر‌ها زندگی می‌کنند.

وارون شلیک بیش از ۳۰۰۰ گلوله راکت و نزدیک به ۱۰۰۰ موشک ضد زره دقیق به سمت الجلیل را علاوه بر ده‌ها پهپاد انتحاری را تایید کرده و افزود: این واقعیت همراه با این حقیقت است که مشخص نیست تا چه زمانی جنگ ادامه خواهد داشت، خانواده‌های صهیونیست را هر روز مجبور می‌کند تصمیم بگیرندبه یک آپارتمان ثابت در مکانی امن‌تر بروند یا نه.

 یکی از اهالی شهرک گورن به کانال ۱۲ صهیونیستی گفت: ما نه آینده‌ای داریم و نه امنیت اقتصادی، حتی اگر یک توافق سیاسی وجود داشته باشد، فکر نمی‌کنم به خانه‌هایمان بازگردیم.

وارون خاطرنشان کرد که شمال اراضی اشغالی متاثر از درگیری‌های مداوم در مرز با لبنان است و به همین دلیل است که کسب و کارها با مشکل روبرو، تعطیل یا نیمه تعطیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها: ما شمال را از دست دادیم
  • جزئیات ضربه حزب الله در شمال سرزمین‌های اشغالی / هدف قرار دادن پایگاه فرماندهی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار + نقشه میدانی
  • پاسخ حزب‌ الله لبنان به جنایت الهباریه با موشک‌ باران کریات شمونه
  • پاسخ حزب‌الله به جنایت الهباریه با موشک‌باران کریات شمونه +فیلم
  • پاسخ اولیه حزب‌الله به جنایت الهباریه با موشک‌باران کریات شمونه
  • حزب‌الله: جنایت «الهباریه» بی‌پاسخ نخواهد ماند
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد
  • سکوت در برابر هتک حیثیت زنان فلسطینی، یعنی کمک به ادامه قتل و تجاوز صهیونیست ها
  • کنعانی: غصب سرزمین‌های فلسطینیان مکمل اقدامات وحشیانه صهیونیست‌هاست
  • شلیک ۸ راکت از نوار غزه به جنوب سرزمین‌های اشغالی