Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:33:02 GMT

فرمانده جدید انتظامی شهرستان فومن معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۴۷۷

فرمانده جدید انتظامی شهرستان فومن معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار فومن عصر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی فومن گفت: وجود امنیت مهمترین شاخصه توسعه یافتگی همه جوامع است که با وجود آن زمینه توسعه فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه احساس امنیت و آرامش مردم شاخص وجود امنیت پایدار یک جامعه است، افزود: در جامعه‌ای که امنیت پایدار وجود دارد همه مردم در تولید و برقراری این امنیت مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی با تأکید بر اینکه وجود نگاه اجتماعی به موضوع امنیت زمینه مشارکت و برقراری امنیت پایدار در یک جامعه فراهم می‌کند، گفت: آحاد جامعه باید با متولیانی که مسئولیت برقراری امنیت را دارند مشارکت کنند.

وی با اشاره به پیشرفت فناوری و تکنولوژی به ویژه در حوزه تجهیزات و امکانات مورد نیاز پلیس، اضافه کرد: امروز بهره گیری از تکنولوژی و فناوری‌های روز در تولید امنیت نقش دارند.

فرماندار فومن با تأکید بر صیانت از امنیت موجود در جامعه، تأکید کرد: ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است.

محسنی با اشاره به اینکه، امنیت نعمتی است که تا انسان دچار ناامنی نشود متوجه نخواهد شد، ادامه داد: یکی از شهرستان‌هایی بودیم که بیشترین مشارکت را در انتخابات گذشته داشتیم بدون اینکه یک گزارش نا امنی در منطقه داشته باشیم و این تلاش نیروهای نظامی و انتظامی بوده است.

وجود امنیت برای هر جامعه‌ای لازم و ضروری است

فرمانده جدید انتظامی فومن در ادامه این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است، گفت: وجود چنین نیرویی در تمام جوامع لازم و ضروری است.

سرهنگ حمید رضا فیضی با بیان اینکه نیروی انتظامی نیرویی است که با تمام توان در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده است، افزود: امنیت بسیار با اهمیت و لازمه هر جامعه‌ای است.

فرمانده انتظامی فومن ادامه داد: فرهنگ سازی در حوزه نظم اجتماعی و ناامن بودن فضا برای سارقین اراذل و اوباش و برخورد قاطع با اخلال گران و قاچاقچیان و کاهش تصادفات جاده‌ای زمینه تقویت نظام را فراهم می‌کند.

کد خبر 5211082

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی گیلان مراسم تودیع و معارفه فومن محمدرضا محسنی ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر واکسن کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه آمار کرونا گرگان شیوع کرونا نماز عید سعید فطر اردبیل فطریه عکس استانها بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است