Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@18:08:20 GMT

تبریک عید فطر سلطان UFC +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۵۲۴

تبریک عید فطر سلطان UFC +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حبیب نورماگومدوف رکورددار و بهترین مبارز هنرهای رزمی ترکیبی (UFC) با انتشار عکسی از خودش در جوار خانه خدا، عید فطر را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.

او در در پیام خود نوشت: عید را به برادران و خواهرانم در سراسر جهان تبریک را به همه مسلمانان را تبریک می گویم. ان‌شاءالله خداوند همه نماز و کارهای خوب شما را که در این ماه انجام داده اید بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب نورماگومدوف، سلطان مطلق UFC  با رکورد 29 پیروزی و بدون شکست در آبان ماه 1399 پس از پیروزی برابر جاستین گیچی در راند دوم، بازنشستگی خود از مبارزات حرفه‌ای را اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر حبیب نورماگومدوف مبارزه UFC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام راک به سث رالینز و کودی رودز؛ از تبریک تا تهدید/ اخبار WWE

راک ضمن تهدید کودی رودز، پیامی خارج از کاراکتر برای سث رالینز فرستاد.

دواین "د راک" جانسون اکنون به ظاهر در هیچ یک از استوری لاین‌های WWE حضور ندارد. گرچه کودتایی در بلادلاین رخ داده و در نبود رومن رینز، به نظر سولو سیکوا سودای رئیس قبیله شدن را در سر داد، شایعاتی نیز وجود دارند که شاید راک در پشت پرده این جریان حضور داشته باشد. با این وجود، هیچ تاییدیه از صحت این ادعا وجود ندارد و تنها یک گمانه زنی از سوی هوادران است.

طرفداری | در همین حال، راک رسلمنیا سختی را پشت سر گذاشت. جایی که در یک بازی 45 دقیقه‌ای تگ تیم به همراه رومن رینز مقابل رالینز و کودی رودز قرار گرفت. آنها در آن دیدار به پیروزی رسیدند و راک اکنون درحال برنامه ریزی برای بازگشت خود بوده و در پیامی ضمن تبریک به کودی رودز اعلام داشته که کارش با او هنوز تمام نشده است.

قهرمانی کمربند یونیورسال را به کودی رودز تبریک می‌گویم. همانطور که گفته بودم هر زمانی که غول آخر برگردد، به دنبال تو خواهد بود و خونت را دوباره خواهد ریخت.

همچنین راک پیامی خارج از کاراکتر نیز برای سث رالینز نیز فرستاد.

همچنین می‌خواهم به سث رالینز که معتقدم ستاره اول رسلمنیا بود تبریک بگویم. رکوردشکنی و حضور در یک رینگ به همراه شما 3 نفر مایه افتخار بود. اکنون نگاه من به رسلمنیا بعدی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • عملیات سربازان اسلام در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی مایه سربلندی مسلمانان جهان شد
  • «وعده صادق»؛ درس عبرت و وحدت
  • پیام راک به سث رالینز و کودی رودز؛ از تبریک تا تهدید/ اخبار WWE
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • وعده صادق بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • پیام تبریک بایرن مونیخ به بایرلورکوزن؛ شما بوندسلیگا را به وجد آوردید
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • سپاه پاسداران، مسلمانان جهان را خوشحال کرد
  • تبریک آندرتیکر به دیمین پریست پس از قهرمانی سنگین وزن جهان / فیلم WWE