Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شرایط تیم های استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت اظهار کرد: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که تیم های استقلال و پرسپولیس از آمادگی خوبی برخوردار باشند و نتایج خوبی هم در این رقابت‌ها به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می کنم یکی از بهترین دربی‌ها را شاهد باشیم. 

ذوالفقار نسب درباره  برگ برنده دربی پایتخت بیان کرد: به نظرم خویشتن داری و شرایط روحی و روانی برگ برنده این بازی است. هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی و تمرکز بیشتری داشته باشد به موفقیت می‌رسد. 

کارشناس فوتبال درباره اینکه چرا دربی های سرخابی ها کسل کننده است و اکثر بازی ها با تساوی به پایان می رسد، گفت: حساسیت این بازی ها کاذب است و بازیکنان می ترسند کاری انجام بدهند که مبادا کارشان موفقیت آمیز نباشد و باعث ضعف تیمشان شود. همه سعی می‌کنند که اشتباه و خطایی را مرتکب نشوند که بعد از بازی مورد سرزنش قرار نگیرند و این مشکل جامعه ما است. 

او درباره اینکه کدام یک از ۲ تیم برنده دربی می‌شود، بیان کرد: هر تیمی که گل بیشتر بزند برنده دربی می‌شود. من شانس برد پرسپولیس برابر استقلال را در این بازی ۶۰ به ۴۰ درصد می‌دانم.

ذوالفقار نسب درباره نبود هواداران در دربی سرخابی‌ها گفت: به هر حال این بازی بدون هوادار هم برگزار شده و فوتبالیست‌ها به این موضوع عادت کرده‌اند. تیم‌های پرسپولیس و استقلال بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را بدون تماشاگر انجام دادند.

کارشناس فوتبال درباره توصیه اش به سرخابی‌ها برای ارائه بازی جذاب اظهار کرد: من معتقدم که هر تیمی که آرامش و تمرکز بیشتری داشته باشد به طور حتم می‌تواند به موفقیت دست یابد.

بیشتر بخوانید

بازیکنانی که برای اولین بار دربی پایتخت را تجربه می‌کنند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دربی تهران شهرآورد تهران دربی استقلال و پرسپولیس ذوالفقار نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم

هفته بیست‌و‌چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز از سر گرفته می‌شود و تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت. در این هفته و در مهم‌ترین بازی امروز پنجشنبه، پرسپولیس در سفر به آبادان مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت. این بازی که قرار است از ساعت ۱۹ برگزار شود، می‌تواند منجر به صدرنشینی پرسپولیس، دست‌کم تا قبل از شروع بازی این هفته استقلال مقابل شمس‌آذر شود.

استقلال قرار است فردا، جمعه، بازی کند و این احتمال وجود دارد که کار را برخلاف هفته‌های اخیر، در رده دوم شروع کند. پیش از بازی‌های این هفته، استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند. حالا اگر پرسپولیس بتواند از این دیدار سخت خارج از خانه، سه امتیاز کامل را بگیرد، همین امروز به صدر جدول می‌رسد و منتظر بازی استقلال با شمس‌آذر می‌ماند. پرسپولیس البته کار دشواری خواهد داشت.

شاید بسیاری با تصور اینکه صنعت نفت در رده یکی مانده به آخر جدول لیگ است، کار سرخ‌پوشان تهرانی را راحت قلمداد کنند؛ ولی مسئله اینجاست که صنعت نفت اگر بخواهد برای رهایی از سقوط به دسته پایین‌تر مبارزه کند، نباید به پرسپولیس امتیازی در این دیدار خانگی بدهد. با این حال شاگردان اوسمار ویرا عطش وصف‌ناپذیری دارند؛ به‌ویژه اینکه آن‌ها پی برده‌اند ماجرای بازی رودررو با استقلال هم تهدیدی برای صدرنشینی احتمالی‌شان در صورت مساوی‌بودن امتیازات نخواهد بود. حالا کار دوباره به تفاضل گل کشیده و پرسپولیس ضمن تلاش برای رسیدن به سه امتیاز دشوار این دیدار خارج از خانه، بدش نمی‌آید تفاضلش را که این روز‌ها دو تا از استقلال کمتر است، سروسامانی بدهد.

در دیگر بازی مهم این هفته هم فردا، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شمس‌آذر خواهد بود. شاگردان جواد نکونام در این فصل در آزادی درخشش خاصی داشته و فقط چهار امتیاز را که حاصل دو تساوی با پرسپولیس و مس رفسنجان بوده، از دست داده‌اند. استقلال تمایلی به از دست دادن صدر جدول ندارد و بدیهی است که در این بازی با تمام وجود برای حفظ صدرنشینی‌اش بکوشد.

دیگر خبرها

  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است