Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:49:07 GMT

پیروزی آرسنال برابر چلسی در داربی لندن

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۵۹۸

پیروزی آرسنال برابر چلسی در داربی لندن

آبی‌پوشان چلسی با شکست برابر آسنال، فرصت رسیدن به رده سوم جدول را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس چلسی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا که تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت، به دیدار آرسنال رفت و با یک گل شکست خورد تا در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

امیل اسمیت رو تنها گل بازی را برای توپچی های لندنی به ثمر رساند تا ۳ امتیاز این دیدار نصیب تیم قرمزپوش آرسنال شود و این تیم با دو بازی بیشتر نسبت به اورتون در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این رقابت‌ها پنجشنبه شب در دیداری حساس منچستریونایتد در خانه به دیدار لیورپول می‌رود و شاگردان یورگن کلوپ در صورتی که خواهان حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان هستند، باید این دیدار را برنده شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرسنال لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله

برترین نماینده اسنوکر ایران پس از پیروزی مقابل حریف چینی خود، به ۱۶ نفر برتر قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد.

رقابت‌های انتخابی این مسابقات از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۲۹ همین ماه جریان دارد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند. سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

ژون در سال ۲۰۱۹ قهرمان جهان در رده سنی زیر ۱۸ سال فدراسیون آماتور شد و در سال ۲۰۲۳ نیز به تور حرفه‌ای وارد شد. در حال حاضر ژون در رتبه ۱۱۱ جهانی قرار دارد و برای وفایی به نظر حریف سختی نبود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادامه درخشش اسنوکرباز ایرانی/ نفر سیزدهم جهان هم حریف واحدی نشد توپ سیاه قهرمان لیگ برتر اسنوکر شد

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید