Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@15:56:47 GMT

حملات هوایی دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی به غزه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۶۰۷

حملات هوایی دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی به غزه

منابع محلی فلسطین از حملات دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی به غزه پس از موافقت کابینه امنیتی اسرائیل با تشدید حملات علیه فلسطیینیان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنگنده‌های اسرائیلی از دقایق اولیه بامداد امروز به طرز دیوانه‌واری در حال بمباران شهر غزه هستند.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنان در حال بمباران خانه‌ها و مناطق مسکونی در شهر غزه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم صهیونیستی همچنین مرکز پلیس در بیت حانون و منزل مسکونی در شرق غزه و پایگاه مقاومت در تل الهوی واقع در جنوب غزه را بمباران کردند.

تشدید حملات اسرائیل در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین هشدار داده بودند که در صورت ادامه بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان، شهر تل آویو را به لرزه درمی‌آورند.

با این حال جنایات رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد و احتمال دارد که تل آویو بار دیگر هدف حملات موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی

یک تحلیلگر مسائل مقاومت فلسطین سرنگونی پنج پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به دست حزب الله لبنان را دارای پیام‌های خاصی برای این رژیم و مقاومت و حامیان آن دانست.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین در گزارشی با عنوان «سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب الله؛ پیامها و مفاهیم» گفت: مقاومت اسلامی لبنان موفق به ساقط کردن ۵ پهپاد از ابتدای جنگ شده است که این، پیام‌هایی طبق رفتار عملیاتی حزب الله دارد اما این پیام‌ها چیست؟

«هانی الدالی» کارشناس مسائل مقاومت فلسطین گفت وگو با این شبکه به تشریح این پیام ها و پیامدهای سرنگونی پهپادها برای ارتش اشغالگر پرداخت و گفت: حزب الله دامنه عملیات خود را در چارچوب نبرد چالشی و ارسال پیام‌های نظامی به دشمن گسترش می‌دهد که این بر عرصه سیاسی و واقعیت میدانی تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: اقدامات نظامی حزب الله در راستای اظهار برتری در برابر ارتش اشغالگر است و حزب الله در راستای بهبود وضعیت و آزمودن توان دفاعی خود در زمین و آسمان حرکت می‌کند.

الدالی درباره پیام‌ها و مفاهیم سرنگونی پهپادها به دست حزب الله تصریح کرد: شواهد بیانگر این است که حزب الله سامانه هشداردهنده پیشرفته ای در اختیار دارد که آن را قادر می سازد تا اهداف هوایی متخاصم را شناسایی کند. این سامانه به مقاومت لبنان امکان می‌دهد تا موقعیت هوایی را به شکل پیشرفته ارزیابی و ترسیم کند. سامانه های دفاعی پیشرفته ای که حزب الله در اختیار دارد آن را قادر می‌سازد که این نوع پهپادها به ویژه «هرمس ۹۰۰ » بسیار پیشرفته و گرانقیمت را که اشغالگران آن را «ستاره پیشگام» می‌نامند، سرنگون کند.

الدالی افزود: این همچنین سبب محرومیت اشغالگران از برتری هوایی و اطلاعاتی در آسمان و صحنه عملیاتی می‌شود و قدرت جمع آوری اطلاعات از فرماندهان و نیروهای مقاومت و امکانات آنها را از کار می‌اندازد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، تاثیر روحی بر دشمن صهیونیست و جبهه داخلی آنها دارد و در مقابل، روحیه مقاومت لبنان و حامیان آن را بالا می برد.

مقاومت اسلامی لبنان یکشنبه شب یک پهپاد اسرائیلی از نوع هرمز ۴۵۰ را بر فراز جنوب لبنان سرنگون کرد.

«عمیر بوحبوط» تحلیلگر نظامی رسانه صهیونیستی «واللا» با اشاره به سرنگونی پهپاد این رژیم به دست حزب الله لبنان و ضربات مهلک حزب الله در منطقه عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به اشغالگران گفته بود: حزب الله ضربه مهلکی به اسرائیل وارد کرده است.

وی درباره از دست رفتن برتری هوایی در لبنان هشدار داده و آن را عاملی برای کاهش توان جمع آوری این رژیم دانسته و اذعان کرده بود: ما با مشکل بزرگی روبرو هستیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • تعداد شهدای بمباران دو منزل در رفح به ۲۴ نفر رسید
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه