Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان در نشست با خادمان مراسم لیالی قدر مصلای قدس زاهدان اظهارداشت: تلاش دست اندرکاران برنامه های معنوی شب‌های قدر برای بهره مندی مردم مومن از برکات این شبهای عزیز قابل قدردانی است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به آیاتی از سوره زلزال بیان کرد: کارهای انسان و آنچه در این عالم وجود دارد هر یک برای خود دارای ارزشی است موجودات و مواد نیز دارای ارزش بوده و اگر ما این مواد را با یک هنر در آمیزیم و هنرمندانه آن را به کارگیری کنیم ارزش افزوده فراوانی پیدا می‌کند و در ادامه اگر همین ماده و همین امر در خدمت کار مقدسی قرار گیرد ارزش آن قابل شمارش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر کار ما خالصانه و برای خداوند متعال در محفل قرآن یا مجالس ائمه اطهار(ع) انجام شد از حیث معنوی ارزش فراوانی دارد و باید قدر خود را بدانید زیرا این توفیق بزرگی است که نصیب شما شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان تصریح کرد: کار شما از ناحیه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا که این بزرگواران منبع کرامت هستند.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: به روایت تاریخ موارد مختلفی را از ائمه اطهار(ع) شنیده‌ایم و در دوران غیبت نیز چنین چیزهایی را با چشم خود مشاهده کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: حر فرمانده لشکری است که در مقابل امام حسین(ع) قرار گرفته اما با یک برخورد ایشان رعایت ادب می‌کند و از آتش جهنم رهایی می‌یابد و در زمانه حاضر نیز بارها دیده‌ایم که جوانانی که راه نادرست را پیش گرفته‌اند حتی با حضور اتفاقی در محفل و مجالس مذهبی راه زندگی و مسیرشان عوض شده و عاقبت به خیر شده‌اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سومین همایش روایت پیشرفت با حضور جمعی از مسئولان؛ فعالان و کنشگران فرهنگی اجتماعی و دانش آموزان هنرستان‌های ام البنین و حدیث شهرستان خرم آباد در تالار ماه حوزه هنری خرم آباد برگزار شد.
 مدیر حوزه هنری در این برنامه که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: در این همایش از دو نفر از افراد موفق و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی و هنری استان دعوت شد تا در زمینه موفقیت‌ها و طی کردن مسیر‌های پیشرفت روایت خود را بیان کنند.
سید یعقوب کریمی عضو هیات علمی دانشگاه و از مخترعین و پژوهشگران موفق و سیده معصومه سادات حسینی از هنرمندان مطرح نقاش و گرافیست در عرصه ملی و بین المللی جز مدعوینی بودند که در این همایش شرح حالی از زندگی خود؛ راه‌های رسیدن به موفقیت‌ها و مسایل و مشکلات در مسیر پیشرفت خود در را بیان داشتند.
پخش کلیپ، اجرای موسیقی، تقدیر از دانش آموزان موفق هنرستان‌های ام البنین و حدیث از جمله بخش‌های دیگر این همایش بود.

دیگر خبرها

  • انطباق آداب غذاخوردن ائمه اطهار با علوم پیشرفته تغذیه
  • پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل موفقیت‌آمیز و حاکی از توانمندی بود
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • ناصر هادیان: اسرائیل در حمله به کنسولگری ما کنوانسیون‌های بین‌المللی را نقض کرد/ با فرستادن پهپاد و موشک نشان دادیم هم توان و هم اراده پاسخگویی داریم/ این عملیات به لحاظ استراتژیک موفقیت‌آمیز بوده است
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • راه اندازی ایستگاه شادی در ماهدشت به پاس قدردانی از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق + فیلم
  • رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است/ تجربه جنگ اوکراین و کاهش ارزش مقطعی روبل و بازگشت به شرایط قبل را نباید فراموش کرد+فیلم
  • ریزش ارزش رمزارزها همزمان با عملیات نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • لحظه عبور موفقیت آمیز موشک‌های بالستیک‌ ایرانی از سامانه‌ پدافندی اسرائیل + فیلم
  • خارج کردن دندان از ریه بیمار در بیمارستان کوثر سنندج