Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی‌های هفته سی‌و‌ششم سری A ایتالیا، با پیروزی قهرمان زودهنگام رقابت‌ها و تیم‌های یوونتوس، میلان و آتالانتا در شب شکست تیم فوتبال رم پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دومین شب از هفته سی‌و‌ششم سری A ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران هفت بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر قهرمان زودهنگام فصل، میهمان خود رم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسلو بروزوویچ در دقیقه 11، ماتیاس وسینو در دقیقه 20 و روملو لوکاکو در دقیقه 90 برای اینتر گلزنی کردند و هنریک مخیتاریان هم در دقیقه 31 تنها گل رمی‌ها را زد.

در پرگل‌ترین بازی اما تیم فوتبال میلان، میزبان نگون‌بخت خود تورینو را با نتیجه 7 بر صفر تحقیر کرد. برای میلانی که با کسب این پیروزی به رده سوم جدول برگشت و به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شد، تئو هرناندس دو بار در دقایق 19 و 62، آنته ربیچ سه بار در دقایق 67، 72 و 79، فرانک کسیه در دقیقه 26 (پنالتی) و براهیم دیاس در دقیقه 50 گلزنی کردند.

آتالانتای رده دومی هم در یک بازی خانگی برابر بنونتو با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. لوئیس موریل در دقیقه 22 و ماریو پاسالیچ در دقیقه 67 گل‌های تیم جان‌پیرو گاسپرینی را زدند.

یوونتوس قهرمان بحران‌زده فصل گذشته سری A نیز چهارشنبه شب میهمان ساسولو بود و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. آدرین رابیو در دقیقه 28، کریستیانو رونالدو در دقیقه 45 و پائولو دیبالا در دقیقه 66 گل‌های این بازی را برای یوونتوس به ثمر رساندند و جاکومو راسپادوری هم در دقیقه 59 یکی از گل‌های خورده را برای ساسولو جبران کرد. یوونتوس با وجود این پیروزی که 72 امتیازی‌اش کرد، همچنان با یک امتیاز کمتر نسبت به ناپولی در رده پنجم جدول قرار دارد. با این حال این نتیجه سبب شد که امید بانوی پیر برای کسب سهمیه حفظ شود.

در سایر بازی‌های نتایج زیر رقم خورد:
لاتزیو یک - پارما صفر
 گل: چیرو ایموبیله دقیقه 5+90 
بولونیا صفر - جنوا 2
سامپدوریا 2 - اسپتزیا 2
پیش از این بازی نیز کالیاری در خانه به مصاف فیورنتینا رفت که آن بازی هم هیچ گلی دربر نداشت.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌ششم سری A امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران کروتونه میزبان هلاس ورونا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سری آ ایتالیا فوتبال یوونتوس اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست 2 بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری 2 بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری 3 بر 2 و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه 12 با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه 49 دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی 2-2 کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه 81 آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه 83 یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

صعود قاطعانه یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

 

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد