Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان پس از کش و قوس های فراوان از سوی سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «اسماعیل خلیل زاده» رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان از سوی سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هفته گذشته به اتهام پول‌شویی و اخلال در نظام تولید تحت تعقیب قضائی قرار گرفته بود که به علت ابتلاء به ویروس کرونا پس از تفهیم اتهام با صدور قرار وثیقه سنگین و تودیع آن، آزاد شد.

خلیل زاده و خرید شرکت ابریشم گیلان

مسعود سلطانی فر در چهارم مهرماه ۱۳۸۰ به عنوان استاندار گیلان منصوب می‌شود. در همان سال و کمی پس از انتصاب سلطانی فر، شرکت ابریشم گیلان، از موفق‌ترین قطب‌های نوغان‌داری کشور به فروش می‌رسد و نام خریدار اسماعیل خلیل زاده بود اما نتیجه‌ای جز ورشکستگی حاصل نشد.

هادی درو، رئیس اداره توسعه نوغانداری استان گیلان در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از واگذاری این شرکت به یک فرد غیر توانمند در صنعت نوغانداری تاکید می‌کند که این فرد وام میلیاردی از قبال این کارخانه اخذ کرده اما کارخانه را به حال خود رها کرد.

هتل اسماعیل خلیل زاده در گیلان

اسماعیل خلیل زاده مالکیت هتل کادوس یکی از هتل‌های مجلل استان گیلان را نیز در اختیار دارد. بعد از برگزاری جشن‌های مختلفی در هتل، خلیل زاده با تیم سپیدرود وارد مراوده شد و در کنار کمک‌های چند ده میلیونی، بارها شائبه حضور اسماعیل خلیل زاده در تیم سپیدرود مطرح شد. خلیل زاده بارها از تلاش برای حضور تیم سپیدرود در لیگ دسته دوم و اول کشور صحبت‌کرد اما هیچ‌کدام از این سخنان به عمل ننشست.

راهیابی اسماعیل خلیل زاده به دستور مسعود سلطانی فر به استقلال

۱۷ سال بعد از ماجراهای به وجود آمده در گیلان، مسعود سلطانی فر در سال ۹۷ به عنوان وزیر ورزش، اسماعیل خلیل زاده را به عضویت هیئت مدیره تیم استقلال درآورد. خلیل زاده به عنوان یک عضو فعال اقتصادی به مجموعه مدیریتی استقلال وارد شد و به همراه کامران منزوی کارگروه اقتصادی و بازاریابی باشگاه استقلال را تشکیل دادند.

اسماعیل خلیل زاده و فروش الهیار صیادمنش

اسماعیل خلیل زاده در اولین خبر اقتصادی خود خبر از فروش الهیار صیادمنش به فنرباحچه داد و به طور صریح اعلام کرد که تمام ۸۵۰ هزار دلار حاصل از فروش صیادمنش را از باشگاه ترکیه‌ای گرفته‌است. اما پس از مدتی هادی مباشری، ضمن تکذیب این خبر تصریح کرد که باشگاه به دنبال دریافت پول کامل انتقال صیادمنش است.

اسماعیل خلیل زاده و حمله با چاقو به یک زن

در خردادماه ۹۸ خبر حمله‌ور شدن اسماعیل خلیل زاده با چاقو به یک زن، انتشار پیدا کرد. طبق بازرسی‌های فاطمه داوری، بازرس تعاونی مسکن کارکنان وزارت آموزش و پرورش، اسماعیل خلیل زاده، دبیر اتاق تعاون تهران متخلف شناخته می‌شود.

خلیل‌زاده اما در گفت‌وگویی گفته بود: (در پرونده مطرح شده از سوی خانم داوری بابت چاقوکشی تبرئه شده‌ام و در نشست خبری که اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، حکم بدوی و تجدیدنظر را ارائه کردم. در ادامه علیه این خانم به دلیل افترا و توهین شکایت کردم که محکوم شد. در نشست خبری‌ام در اتاق تعاون که تمام اصحاب رسانه حضور داشتند نیز در این مورد صحبت کردم. بار دیگر می‌توانم احکام دادگاه را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم. طبق حکم دادگاه تبرئه شده بودم و ایشان نیز به جزای نقدی محکوم شد.)

ترفیع درجه اسماعیل خلیل زاده به سمت رئیس هیئت مدیره

اسماعیل خلیل زاده در شهریور سال ۹۸ ارتقا درجه می‌گیرد و به سمت رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال منصوب می‌شود.

اسماعیل خلیل زاده و سرطان همسرش

چند هفته بعد از منصوب شدن اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، حال همسر خلیل زاده که به دلیل سکته مغزی در کوما قرار داشت، وخیم می‌شود و خلیل زاده به گیلان می‌رود. همسر خلیل زاده در روز ۱۳ اردیبهشت فوت کرد.

خلیل زاده و ابتلاء به کرونا

اسماعیل خلیل زاده به دلیل اعیادت و دریافت چگونگی وضعیت همسرش که در بیمارستان بستری بود آن هم در روزهایی که شهر رشت و استان گیلان در پیک بیماری کروناویروس قرار داشت بارها راهی بیمارستان شد و در نهایت اسماعیل زاده به کرونا ویروس مبتلا شد و در بیمارستان فیروزگر تحت درمان قرار گرفت.

اسماعیل خلیل زاده و جدایی استراماچونی از استقلال

در آستانه بازی استقلال و پیکان خبرهایی مبنی بر کناره‌گیری استراماچونی از هدایت استقلال شنیده شد اما خلیل زاده ضمن تکذیب خبر استعفای استراماچونی، آن را کذب محض خواند.

استراماچونی قبل از بازی با پیکان و در اعتراض به رفتار مدیران استقلال، از فسخ قرارداد خود خبر داد و ایران را ترک کرد. در این بحبوحه اسماعیل خلیل زاده در مصاحبه‌ای می‌گوید که استراماچونی از تیم‌های خارج از کشور پیشنهاد داشته و خواستار کاهش مدت قراردادش از دو سال به یک سال بوده است.

استعفای فتحی و انتخاب خلیل زاده به عنوان سرپرست مدیرعاملی

با شدت گرفتن اعتراضات هواداران استقلال، امیرحسین فتحی استعفای خود را به وزارت ورزش داد و با استعفای فتحی موافقت شد. در ادامه رسانه‌ها خلیل زاده را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کردند اما خلیل زاده به این خبر واکنش نشان داد و گفت (این خبر اصلاً صحت ندارد و جوک سال است.) اما در نهایت جوک سال به واقعیت تبدیل شد و اسماعیل خلیل زاده به سمت استقلال منصوب شد.

میلاد لاکچری پسر اسماعیل خلیل زاده

اسم اصلی پسر اسماعیل خلیل زاده (میلاد خلیل‌زاده) است. زمانی که وارد سایت هتل کادوس می‌شویم قسمتی به نام برند (میلاد لاکچری) وجود دارد که مدتی است محتویات آن از دسترس خارج شده اما کاربران شبکه‌های اجتماعی میلاد لاکچری را به خوبی می‌شناسند. این پسر جوان در اینستاگرام با انتشار عکس‌های مختلف از خود و مدل‌های مختلف خودروهایش حسابی جنجال ساز شده بود.

رابطه پسر اسماعیل خلیل زاده با خواننده رپ

حدود پنج سال پیش که کلیپ (صدامو داری) با صدای آرمین ۲AFM منتشر شد، برخی کاربران گفتند که کلیپ این خواننده زیر زمینی در هتل کادوس ضبط شده و میلاد لاکچری علاوه بر بازی در آن کلیپ، اسپانسر کار نیز بوده است. او شایعه ضبط این کلیپ در هتل کادوس و اسپانسرینگ آن را تکذیب کرده و گفته بود: (در بسیاری از قسمت‌های کلیپ تولید شده هیچ نقشی نداشته‌ام.)

ماجرای تحت تعقیب قرار گرفتن اسماعیل خلیل زاده

در زمانی که اسماعیل خلیل زاده که به دلیل ابتلاء به کرونا نتوانست تیم استقلال را در سفر به عربستان همراهی کند، نسبت به شایعاتی که درباره تحت تعقیب و ممنوعیت خروج شدنش به دلیل اختلاس مالی و دیگر مسائل از این دست، واکنش نشان داد و مشخص شد در پرونده کارخانه ابریشم، پسر عموی خلیل زاده به عنوان مالک و مدیرعامل کارخانه دستگیر شده و تحویل مراجع قضائی شده که شباهت اسمی موجب شد نام رئیس هیئت مدیره استقلال به اشتباه در اخبار منتشر شود.

خلیل زاده در گفت و گوی خود مذکر شد برای گذراندن دوران نقاهت خود به دلیل ابتلاء به کرونا در هتل کادوس گیلان اسکان دارد و افرادی که به این موضوع شک دارند می‌توانند به این هتل مراجعه کنند و اطمینان حاصل کنند.

بازداشت ابراهیم خلیل زاده

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان در ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از سوی سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر شد.

خلیل زاده در هفته گذشته به اتهام پول‌شویی و اخلال در نظام تولید تحت تعقیب قضائی قرار گرفته بود که به علت ابتلاء به ویروس کرونا پس از تفهیم اتهام با صدور قرار وثیقه سنگین و تودیع آن، آزاد شد.
سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با آخرین جزئیات این پرونده اعلام کرد دستگاه قضائی همزمان با پیگیری برای احیای تولید در شرکت ابریشم گیلان، با تشکیل پرونده کیفری در حال رسیدگی به اتهامات اشخاصی است که طی سالیان متمادی موجب اخلال در تولید این کارخانه شده‌اند.

کد خبر 493120

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده قانون مبارزه با پولشویی ابریشم پولشویی سپاه قدس گيلان هتل آقازاده کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اسماعیل خلیل زاده اسماعیل خلیل زاده اسماعیل خلیل زاده خلیل زاده به عنوان شرکت ابریشم گیلان میلاد لاکچری خلیل زاده استان گیلان هتل کادوس سلطانی فر تحت تعقیب دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، براساس تصمیمات فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رییسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در راستای ارتقاء سلامت و نشاط در جامعه درخصوص انتشار و صدور اعلامیه/ اطلاعیه/ بیانیه مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاهها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌شود:     لیگ دسته سوم/ لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره   ۱- برای بار نخست ۲۰۰ میلیون تومان جریمه   ۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه   ۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه   - ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.   - صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.   لیگ دسته یک سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره ۱- برای بار نخست ۵۰۰ میلیون تومان جریمه   ۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه   ۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه   - ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.   - صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.   لیگ برتر سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره ۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه   ۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه   ۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه   - ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.   - صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.   ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌شود.

دیگر خبرها

  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند