Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:57:58 GMT

اجرای طرح سحاب هلال احمر در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۰۰۸

اجرای طرح سحاب هلال احمر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی از طرح ملی سحاب و تجلیل از گروه برتر جمعیت هلال احمر در مسابقه نهالکاری با اشاره به شعار امسال هفته هلال با عنوان «یک قرن خدمات داوطلبانه، مقایسه نشدنی» گفت: هم اکنون بیش از ۲۰ هزار نفر دراستان عضو این جمعیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با اجرای طرح ملی سحاب که با شعار «جوان سالم جهان سالم» آغاز شده است، جوانان بشردوست هلال احمر عرصه جدید از خدمت در راستای پیشگیری، ایمنی و سلامت برای مردم را رقم خواهند زد.

بیشتر بخوانید

مردان روز‌های سخت

کیانی به پیشگام بودن اعضای این جمعیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و اضافه کرد: با فعال شدن این طرح، حمایت‌های امدادی و بشردوستانه نیز گسترش خواهد یافت.

هومان خاکپور رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت مردمی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: گروه بلوط ایرانی از شهرستان اردل رتبه برتر مسابقه نهالکاری جمعیت هلال احمر را کسب کرد.

او افزود: این مسابقه با همکاری جمعیت هلال احمر و منابع طبیعی و آبخیزداری سراسر کشور برگزار شد که از این استان ۱۹ گروه ۹ نفره با کاشت ۹ نهال، شرکت کرده بودند.

خاکپور اضافه کرد: گروه برتر براساس شاخص‌های ارزیابی از جمله رعایت اصول فنی کاشت، سرعت عمل در اقدام و ارائه مستندات کار جمعی و گروهی، خلاقیت و نوآوری و ابتکار عمل جانبی، جلب مشارکت گروه‌های خاص از قبیل قهرمانان، نخبگان و سایر شاخص‌ها انتخاب شد.

او ادامه داد: این مسابقه با هدف آگاه‌سازی و حساس‌سازی در خصوص حفظ منابع طبیعی، ترویج فرهنگ درختکاری با رویکرد اجتماع محور و حفاظت از جنگل و منابع طبیعی و هم‌افزایی بین ۲ دستگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد