Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: برخی عید را به معنای بازگشت به یک حادثه یا خاطره  و یا سرور و شادی و یا بازگشت به یک زندگانی مسرت بخش دانسته‌اند و برخی نیز عید را از ماده عاد گرفته‌اند به معنای عادتی که هرساله تجدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عید به معنای بازگشت یا عادت در هر صورت روز پیروزی، روز سرور و شادی است؛ فطر هم به معنای شکافتن است. عید فطر روز سرور و شادی و بازگشت به نقطه تنهایی ما با خدا و عید خلقت است. در لسان احادیث، عید در معنای دیگری استعمال شده است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: عید فطر در مقام سپاسگزاری و قبول شدن عبادات ماه مبارک رمضان است؛ امروز روز اجر دادن به بندگان خاص خداوند است؛ مزدی که خداوند در مقابل روزه شما می‌دهد و ثوابی که در برابر عبادت شما عنایت فرموده در عید فطر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز را غنیمت بشمارید و اگر شب‌های قدر نتوانستید آن گونه که شایسته است عبادت کنید بدانید امروز را باید قدر بدانید زیرا امروز عیدی و پاداش اضافه دریافت می‌کنید.

علم‌الهدی تاکید کرد: تا امروز شما بخشیده شده و یک خط قرمز روی همه گناهان شما ایجاد شده؛ عید فطر یعنی عید خلقت یعنی دقیقا مشابه روزی هستید که آفریده شده‌اید؛ پرونده تمام شد و نامه عمل پاک شد. از فردا یک نامه عمل جدید برای شما می‌نویسند و باید سعی کنید این پرونده را آلوده به گناه نکنید.

وی بیان کرد: نباید پرونده جدید را به معصیت آلوده کرد و باید عید فطر یا عید خلقت را مبنای یک تحول و حرکت جدید قرار دهید.

امام جمعه مشهدمقدس ادامه داد: پیروزی محور اقتدار جهان اسلام یعنی حلقه مقاومت بر صهیونیست‌های نابکار شیطان هدیه‌ای در آستانه عید سعید فطر از سوی خداوند متعال بود. این عظمتی که فلسطینی‌ها از خودشان نشان دادند و اسرائیل ناپاک را موشک باران کردند فوق العاده عنایت خاص پروردگار و توجهات غیبیه وجود اقدس حضرت بود.

صلاحیت 123 داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات شورای شهر لرستان تایید شدغرضی از کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف دادروحانی: دولت برای حفظ توامان سلامت انتخابات و سلامت رای دهندگان تلاش خواهد کرد

آیت الله علم‌الهدی تصریح کرد: یهودیان متوجه شدند اینجا ارض موعود آنها و سرزمین امن و امان آنها نیست. بچه‌های فلسطین و زنان و افراد خردسال میان کوچه و خیابان فلسطین را مورد حمله قرار می‌دهند و این برای ما ناراحت‌کننده است و از این هجمه‌های جنایتکارانه به شدت ناراحت هستیم.

وی گفت: جنایت آمریکا و اسرائیل در کودک کشی و بچه‌کشی است؛ عواملی که به عنوان مزدور پیاده نظام آمریکایی و در جنگ نیابتی آمریکا با مسلمانان شرکت کرده‌اند؛ این ناپاک‌های داعش در افغانستان دختربچه‌های بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند و این جنایت آمریکایی‌هاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات آمریکایی‌ها در افغانستان بیان کرد: عناصر ناپاک پیاده نظام جنگ نیابتی را در افغانستان راه انداخته‌اند و مردم را به خاک و خون می‌کشند؛ سرنوشت مردم توسط دولت دست نشانده آمریکایی رقم می‌خورد و یا اینکه توسط آمریکایی‌ها به خاک و خون کشیده می‌شوند. اگر دیگران بخواهند برای شما تصمیم بگیرند زندگی شما نیز همین می‌شود؛ اینکه آقایی عربده بکشد من درانتخابات شرکت نمی‌کنم یعنی در سرنوشتت تصمیم گیرنده نیستی.

آیت الله علم‌الهدی بیان کرد: تنها کشوری هستیم که مردم ما خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند و حتی آمریکا این گونه نیست و لابی صهیونیست برایش تصمیم‌گیری می‌کند؛ به برکت خون شهدا برای ما استقلال و آزادی رقم خورده است. اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید. اینها می‌خواهند سعی کنند مردم در سرنوشت خود دخالت نکنند تا سرنوشتشان توسط مزدوران رقم بخورد.

وی تصریح کرد: امیدوارم شما برادران و خواهران مومن و متدین که پرورش یافته یک امام قهرمان‌ساز هستید؛ با شور فراوان در انتخابات شرکت کنید. نسل سوم و چهارم با غیرت نسل اول انقلاب در دنیا ظاهر شده و در مسیر تعیین سرنوشت خود اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی انتخابات شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

کد خبر 6087025

دیگر خبرها

  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است