Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه کرمان گفت: مواظب دو خطر بزرگ نفوذ و فتنه در ایام انتخابات باشید بعضی‌ها ممکن است حرف‌های فتنه‌انگیز زده و سخنان دشمن را تکرار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ماه رمضان، ماه تقوای الهی و در مسیر تقوا قرارگرفتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرآن فرمود "بهشتیان گروه گروه بر اثر رعایت تقوا وارد بهشت می‌شوند" افزود: امام علی (ع) در تفسیر این آیه فرمود این افراد کسانی هستند که در دنیا رفتار پاک، اعمال طاهر و چشم گریان در مقابل خدا دارند، شب‌های آنها با استغفار سپری شده و مانند روز است و روز آنها از ترس گناه در محضر خدا مانند شب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه یک ماه روزه داری بر ما گذشت گفت: از خداوند بخواهیم که ما را به‌دلیل زیاده خواهی نفس مواخذه نکند و ما را از رحمت شدگان خودت قرار بده؛ از خدا بخواهیم ما را از محرومان رحمتش قرار ندهد و ما را با پاکی و طهارت بپذیرد تا در مسیر تقوا و بندگی خودش بمانیم.

امام جمعه کرمان: دفاع از آرمان فلسطین با تقویت جبهه مقاومت اسلامی محقق می‌شودامام جمعه کرمان: مراقب نفوذ ویروس رانت و فساد در پشتیبانی‌های اقتصادی باشیم

امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز عید فطر کرمان با بیان اینکه برای مسلمین مظلوم دنیا در فلسطین و افغانستان دعا کنید اظهار داشت: سال‌ها رژیم جعلی اسرائیل مردم فلسطین را به خاک و خون می‌کشد و این در حالی است که آنهایی که شعار دفاع از مردم را در دستور کار دارند امروز هیچ صدایی در حمایت از کودکان فلسطینی و افغانستانی از آنها شنیده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است گفت: کسی که مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده می‌گیرد، باید با پشتوانه قوی مردمی بر سر کار بیاید.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه در ایام انتخابات مواظب دو خطر بزرگ نفوذ و فتنه باشید افزود: فتنه و نفوذ ریشه‌هایی دارند؛ مصادیق فتنه مشخص است و افرادی که خود را در معرض کاندیداتوری قرار می‌دهند باید مراقب باشند که صدای دشمن و حرف‌های دشمن را تکرار نکنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها ممکن است در ایام کاندیداتوریی حرف‌های فتنه‌انگیز بزنند، حرف‌هایی که حرف و سخن دشمن است ادامه داد: ممکن است این حرف‌ها از زبان افرادی بیان شود که قبلاً مسئولیت اجرایی کشور را داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه مردم مراقب صداهایی باشند که منیت در آن است و کشور را بر مدار و محور خود تعریف می‌کند گفت: مردم مراقب کسانی باشند که اگر خودشان پیروز انتخابات شوند، این انتخابات را قبول دارند؛ این صدای فتنه و نفوذ است.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها شعار سازش‌کارانه می‌دهند و در مقابل دشمن صدای منفعلانه دارند بیان کرد: مراقب باشید این صدای جمهوری اسلامی نیست؛ امروز و این مقطع از تاریخ، حساسیت ویژه‌ای برای کشور دارد و مراقب باشید دشمن سوءاستفاده نکند.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان استان کرمان ماه مبارک رمضان استان کرمان امام جمعه کرمان حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود یک باکتری در دهان ممکن است سرطان روده بزرگ را تسریع کند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، به گفته انجمن سرطان آمریکا، این یافته ممکن است به بینش جدیدی در مورد مبارزه با سرطان روده بزرگ منجر شود.

محققان مرکز سرطان فرد هاچینسون در سیاتل واشنگتن، سطوح یک باکتری خاص دهان به نام Fusobacterium nucleatum را در بافت تومور روده بزرگ که از ۲۰۰ بیمار مبتلا به سرطان روده گرفته شده بود، بررسی کردند.

آنها گزارش دادند که این میکروب چندین زیرگروه دارد، اما به نظر می‌رسد تنها یکی از آنها به نام Fna C۲ با تومور مرتبط است و نه بافت سالم. زیرگروه Fna C۲ همچنین در نمونه‌های مدفوع جمع آوری شده از بیماران سرطان روده بزرگ در مقایسه با افراد سالم بیشتر مشاهده شد.

«سوزان بولمن»، نویسنده این مطالعه، در بیانیه خبری مرکز سرطان گفت: «ما به طور مداوم مشاهده کرده‌ایم که بیماران مبتلا به تومورهای کولورکتال حاوی Fusobacterium nucleatum در مقایسه با بیماران بدون میکروب، بقای ضعیف‌تری دارند.»

بولمن در ادامه افزود: «اکنون ما در می‌یابیم که یک زیرگروه خاص از این میکروب مسئول رشد تومور است. این نشان می‌دهد که درمان‌ها و غربالگری‌هایی که این زیر گروه را هدف قرار می‌دهند، به افرادی که در معرض خطر بیشتر ابتلاء به سرطان کولورکتال تهاجمی‌تر هستند، کمک می‌کند.»

در طول تحقیقات، محققان برای اولین بار کشف کردند که باکتری F. nucleatum که در دهان وجود دارد، زیرگروه‌های مجزایی دارد. اما فقط زیرگروه Fna C۲ توانایی حرکت از دهان به معده و سپس انتشار در قسمت تحتانی دستگاه گوارش از جمله روده بزرگ را دارد.

تیم تحقیق گفت در پایان، ۵۰ درصد از تومورهای روده بزرگ آزمایش شده وجود زیرگروه Fna C۲ از F. nucleatum را نشان دادند.

به گفته بولمن، «درمان های سلولی مبتنی بر میکروب ممکن است مرز جدیدی در حمله به سرطان روده بزرگ باشد. این درمان‌ها از اشکال تغییر یافته باکتری برای رساندن داروها به طور مستقیم به تومور استفاده می‌کردند.»

کد خبر 6063219

دیگر خبرها

  • مراقب سلامت دندان‌ها در تعطیلات نوروزی باشید
  • فال شمع روزانه امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۸؛ هشدار نفوذ سامانه بارشی به ایران
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۸؛هشدار نفوذ سامانه بارشی به کشور
  • مراقب کارت ملی خود باشید !
  • وجود یک باکتری در دهان ممکن است سرطان روده بزرگ را تسریع کند
  • تست شخصیت ریش: مدل ریش شما در مورد شما چه می‌گوید
  • درباره سنگ‌های صفراوی چه می‌دانید؟