Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@21:07:22 GMT

اقدام عجیب و بحث برانگیز در تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۱۰۸

اقدام عجیب و بحث برانگیز در تمرین استقلال

خبرورزشی – تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل پرسپولیس در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این تمرین حضور داشت تا در حرکتی عجیب به بازیکنان در آستانه دربی پاداش بدهد. اقدام عضو هیئت مدیره استقلال از آنجایی عجیب است که بدون اینکه پرداخت پاداش‌ها از طرف باشگاه صورت بگیرد شخصاً در محل تمرین اقدام به دادن پاداش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینکه عضو هیئت مدیره باشگاهی بخواهد شخصاً پاداش بدهد، جای بحث و انتقاد نیست، اما کسی که در باشگاهی مثل استقلال مسئولیت دارد، چرا پاداش را از طریق حساب باشگاه به حساب بازیکنان واریز نمی‌کند؟ آیا سایر مدیران استقلال از اقدام عبدیان برای دادن پاداش باخبر هستند؟ اگر اطلاع دارند چرا از عضو هیئت مدیره نخواستند پاداش را از راه قانونی به بازیکنان بدهد؟

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه استقلال هنوز پاداش پیروزی مقابل الشرطه عراق در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پرداخت نکرده است. اگر عبدیان قصد داشته پاداش این برد را بدهد چرا از طریق باشگاه اقدام نکرده است؟ مسئله دیگر این است که جابه‌جایی پول از ایران به حساب افراد در کشورهای دیگر به دلیل تحریم‌ها به سختی امکان‌پذیر است، اما آیا داخل کشور هم تحریم‌هایی وجود دارد که پاداش‌ها به صورت حضوری پرداخت می‌شود؟

آیا حضور عضو هیئت مدیره در تمرین برای دادن پاداش این موضوع را تداعی نمی‌کند که برای محبوب نشان دادن خود بین بازیکنان چنین اقدامی کرده است؟ بهتر نبود عبدیان برای اتحاد بین باشگاه و بازیکنان از طریق باشگاه پاداش پرداخت می‌کرد؟ آیا اقدام عبدیان چیزی جز علنی شدن اختلافات گذشته خود با مدیرعامل استقلال نیست؟ اختلافاتی که در چند ماه گذشته به خصوص در ماجرای انتقال امین قاسمی‌نژاد علنی شد و هنوز ادامه دارد. آیا در آینده این اقدام باشگاه استقلال را مقابل بازیکنان قرار نمی‌دهد که چرا سایر مدیران کاری برای روحیه تیم انجام نمی‌دهند؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه دربی شهرآورد مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی