Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مصاف پرسپولیس مقابل سپاهان همانطور که انتظار می‌رفت، دشوار و پرتنش دنبال شد و حالا یحیی گل محمدی علاوه بر نگرانی‌هایی که بابت اعلام رای کمیته انضباطی در ذهن دارد، شرایط دو مهره کلیدی خود را نیز نامساعد و مبهم می بیند.  

بلافاصله پس از پایان دیدار برابر سپاهان و زمانی که سیامک نعمتی در حال ورود به تونل بود، تصاویر ضبط شده نشان می داد که کتف مدافع پرسپولیس آسیب دیده و او چند دقیقه‌ای هم با همین وضعیت در بازی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی زمانی که قصد سوار شدن به اتوبوس را داشت، کتفش را آتل بندی کرده بود و هنوز نمی توان گفت که به دربی می رسد یا خیر.

یک روز بعد هم خبر بد دوم برای پرسپولیسی‌ها از راه رسید و عکس هایی از مچ پای محمدحسین کنعانی زادگان منتشر شد، که نشان از آسیب جدی روی رباط مچ پای این بازیکن ملی پوش داشت و حالا شنیده ها حاکی از آن است که رباط خارجی مچ پای محمدحسین کنعانی زادگان پاره شده است.

با این وصف حتی اگر کنعانی زادگان با درد و با زور قرص و آمپول به دربی که یک مسابقه بسیار حساس و پراهمیت برای هواداران و همینطور سرمربی پرسپولیس به شمار می رود، برسد، که البته احتمال شدنی شدن همین موضوع هم در هاله ای از ابهام قرار دارد، ممکن است شرایط کنعانی‌زادگان برای بازی های آینده با توجه به اینکه باید مقابل مهاجمان آماده استقلال بازی کند، سخت تر هم بشود.

بی شک یکی دیگر از افرادی که این روزها شرایط محمدحسین کنعانی زادگان را به دقت زیر نظر دارد، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است که در بازی های اخیر نشان داده روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است؛ فاصله زیادی با شروع بازی های سرنوشت ساز تیم ملی نداریم و مصدومیت احتمالی کنعانی زادگان می تواند یکی از همان خبرهای خیلی بد برای سرمربی و اهالی فوتبال در ایران باشد.

با تمام این ها، پزشکان باشگاه پرسپولیس این روزها بیش از هر کسی در جریان جزئیات مصدومیت کنعانی زادگان قرار دارند و باید دید درنهایت چه تصمیمی در قبال این بازیکن برای حضور یا عدم حضور در دربی پایتخت اتخاذ خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مصدومیت خبر ویژه دربی شهرآورد محمدحسین کنعانی زادگان مصدومیت کنعانی زادگان مچ پای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد

به گزارش "ورزش‌سه"، میشل تی‌ورده پیش از تعطیلات نوروز ایران را ترک کرده بود و با شروع دور جدید تمرینات گل‌گهر بازگشتی به ایران نداشت.
اولین بازی این مهاجم که سابقه بازی و درخشش در فاینورد را داشت، در دیدار رفت برابر پرسپولیس رقم خورد و او این فرصت را داشت که دو دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه گلزنی کند، اما تیم داوری مسابقه آن صحنه جنجالی را که هنوز هم مورد توجه اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر قرار دارد، گل تشخیص نداد.

تی‌ورده پس از اینکه در گلزنی مقابل پرسپولیس در اولین بازی خود برای سیرجانی‌ها ناکام بود، با وجود فرصتی که سرمربی یونانی گل‌گهر به او داد، نتوانست موفقیتی کسب کند تا رفته رفته از تفکرات اوزونیدیس خارج شود. او فقط یک مسابقه به‌صورت ثابت در ترکیب گل‌گهر مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و در 10 بازی هم به‌صورت ذخیره وارد میدان شد تا دقایق بازی کردن او برای گل‌گهر از 239 دقیقه تجاوز نکند.

شاید اگر ضربه سر تی ورده به پرسپولیس با تصمیم متفاوتی از سوی داوران مسابقه مواجه می شد، سرنوشت این بازیکن در گل گهر هم تغییر می‌کرد.

عکس‌های تمرینات گل‌گهر را که در سال جدید مرور می‌کنیم، از این مهاجم سورینامی که سابقه بازی در تیم‌های پایه هلند را هم دارد، خبری نیست تا مشخص شود که پس از ترک ایران در روزهای پایانی سال 1402 با مدیران باشگاه برای جدایی توافق نکرده و به این ترتیب حضور او بیش از چند ماه در فوتبال ایران طول نکشید.

دیگر خبرها

  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • سیمونه اینزاگی: از تتو زدن خوشم نمی آید؛ اگر قهرمانی مقابل میلان قطعی شود، لذت بخش خواهد بود
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ