Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی اقدامات دقیق‌تری نسبت به واگذاری‌های اصل ۴۴ دارد و انتظار این است که این قوه به سایر واگذاری‌هایی که درباره آن‌ها هم نگرانی‌های ایجاد شده، ورود کند. حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بازگشت مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه از بخش خصوصی به بیت‌المال گفت: در این زمینه دیوان محاسبات و قوه قضائیه نقش مهمی را ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه سال‌های زیادی از زمان واگذاری این شرکت گذشته بود، تصریح کرد: خوشحالیم که اقدامات دستگاه‌های فوق به نتیجه رسید و خلع ید انجام و قرارداد‌ها انجام شده، ابطال شد.   رئیس کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در حال حاضر دستگاه قضایی اقدامات دقیق‌تری نسبت به واگذاری‌های اصل ۴۴ دارد و انتظار این است که قوه قضائیه به سایر واگذاری‌هایی که درباره آن‌ها هم نگرانی‌های ایجاد شده، ورود کرده تا شاهد خوشحالی سایر مردم باشیم.   این نماینده مجلس اظهار داشت: ان‌شاءلله امیدی که مردم از دستگاه قضایی کشور انتظار داشتند، در ادامه راه تکمیل و محقق شود. بیشتر بخوانید: شورای نگهبان در اصلاح نظام انتخاباتی حُسن ختامی شایسته را رقم زد   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد

امتداد - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس هفته آتی نشستی درباره وضعیت بازار ارز برگزار می‌کنند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در تذکری بیان کرد: درباره موضوع ارز قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به خاطر اتفاقات اخیر به عقب افتاد انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: ما نگران وضعیت بازار ارز هستیم؛ باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • اژه‌ای: باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند /هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی بود/ باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • باید با اقتضائات زمان در دستگاه قضایی تحول داشته باشیم
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار