Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال در جریان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر روز جمعه به مصاف استقلال می‌رود اما مصدومیت برخی نفرات این تیم پیش از این دیدار باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

مصدومیت امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی رو به بهبود است و به احتمال فراوان مشکلی برای همراهی تیمشان در داربی پیش رو ندارند اما وضعیت محمد حسین کنعانی زادگان هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مچ پای محمدحسین کنعانی زادگان دچار ورم شده اما با این حال پزشکان پرسپولیس امیدوار هستند که او را به داربی برسانند البته شانس بازی او در دربی پایتخت بسیار کم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر محمدحسین کنعانی زادگان یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

کد خبر 846315 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم