Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:13:03 GMT

علیزاده: هنوز هم می‌گویم من به پرسپولیس گل زدم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۲۹۴

علیزاده: هنوز هم می‌گویم من به پرسپولیس گل زدم

به گزارش ایرنا،«علی عیلزاده» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: من در حال حاضر در مس رفسنجان مسوولیت دارم و تمرکزم بیشتر روی تیم خودم است. هدف باشگاه ما این بود که تیم را در سال اول در لیگ برتر حفظ کنیم و فکر می‌کنم از این هدف جلوتر هستیم.

وی افزود: مس رفسنجان به دنبال این است تا در بازی‌های آینده‌ای که در لیگ برتر دارد بهترین نتایج را گرفته و در نیمه اول جدول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ما بتوانیم رتبه یک رقمی داشته باشد بدین معنا است که مس در اولین سال حضورش در لیگ برتر شاهکار کرده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: وقتی به دربی‌ها نزدیک می‌شویم خیلی‌ها خطای پنالتی من که منجر به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس شد را یادآوری می‌کنند؛ در آن لحظه من در محوطه ۱۸ قدم بلند شدم تا اجازه ندهم سپهر حیدری ضربه سر بزند. دستم را باز کردم اما توپ علی کریمی به دستم خورد و داور پنالتی‌ گرفت، در آن لحظه‌ شوکه شدم.

عیلزاده تصریح کرد: شهرآورد بدون تماشاگر بدون معنا است اما با توجه به شرایطی که به خاطر ویروس کرونا پیش آمده است و بازی بدون حضور هواداران انجام می‌شود بازیکنان سرخابی استرس و فشار کمتری دارند.

وی تاکید کرد: من صادقانه می‌گویم برای من فرقی نمی‌کند استقلال یا پرسپولیس برنده شهرآورد باشد چرا که تمام تمرکز من روی مس رفسنجان است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هنوز هم می‌گویم در اولین دربی که با پیراهن استقلال به زمین رفتم گل آبی‌پوشان را من به ثمر رساندم. توپ را من زدم که در آستانه دروازه پرسپولیس به شیث‌ رضایی برخورد کرد و وارد دروازه قرمزپوشان شد. متاسفانه این گل را گل به خودی نامیدند اما اینطور نبود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس علی کریمی شیث رضایی علی عیلزاده پروندهٔ خبری لحظه به لحظه همراه با شهرآورد ۹۵ پایتخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علی کریمی شیث رضایی باشگاه پرسپولیس علی کریمی شیث رضایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرضا علیزاده لیبروی سابق تیم ملی که در این فصل در اولین سال سرمربیگری خود در شهرداری ارومیه غوغا کرد و توانست این تیم بحران زده را تا رتبه سوم لیگ برساند، حالا به دنبال ادامه موفقیت های خود این بار در تیم ملی است.

علیزاده به همراه پیمان اکبری هم اکنون در غیاب موریسیو موتا پائز کار نظارت بر ملی پوشان را بر عهده دارند تا این مربی برزیلی به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شود.

علیزاده چهل ساله در اول راه مربیگری است و لیگ ملتهای والیبال فرصت خوبی برای تجربه اندوزی برای او خواهد بود تا به دانش مربی گری خود بیفزاید و در فصل آینده لیگ از آن استفاده کند.

شواهد نشان می دهد شهرداری ارومیه فصل آینده با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود و هواداران ارومیه به شکستن طلسم عدم قهرمانی با علیزاده بسیار خوش بین هستند. البته با توجه به درخشش علیزاده در ارومیه گفته می‌شود که او چند مشتری جدی هم پیدا کرده است اما به نظر می‌رسد این مرد محبوب ارومیه‌ای‌ها ترجیح می‌دهد به کارش در شهرداری ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب