Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:53:19 GMT

بازدید نوبخت از پروژه آزادراه رشت - قزوین

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۳۰۳

بازدید نوبخت از پروژه آزادراه رشت - قزوین

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جریان سفر به گیلان، با همراهی استاندارگیلان، از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت - قزوین محدوده منجیل و رودبار بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسید؛ عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز از خردادماه سال گذشته آغاز شده است.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادراه پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد

فرماندار ایذه با اشاره به آغاز مرحله نخست پروژه حفاری تونل انتقال آب از دریاچه سد کارون ۳ به ایذه، از اول اردیبهشت گفت: در قالب این طرح علاوه بر تامین آب کشاورزی و آب شرب ایذه و باغملک، آب شرب شهرستان‌های هفتکل، رامهرمز و رامشیر نیز تامین خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسن نبوتی با اشاره به آغاز عملیات حفاری تونل انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 به ایذه از اول اردیبهشت گفت: در سفر اول و دوم رئیس جمهور به خوزستان، بر اجرای پروژه انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 تاکید و اواخر سال 1402 این پروژه با حضور وزیر نیرو کلنگ‌زنی شد. سپس قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قراردادی با وزارت نیرو و سازمان آب و برق منعقد کرد و تجهیز کارگاه انجام و پروژه وارد فاز اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این پروژه برای حفر تونل، اول اردیبهشت آغاز شد، افزود: در قالب این طرح علاوه بر تامین آب کشاورزی و آب شرب شهرستان ایذه و باغملک و آب شرب شهرستان‌های هفتکل، رامهرمز و رامشیر تامین خواهد شد.

نبوتی با اشاره به تامین اعتبار اجرای این پروژه از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان بیان کرد: افق این طرح سه ساله است که اگر در تامین اعتبار وقفه ایجاد نشود، طی سه سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری